Viestin lähetti Aksu
Noista pelaajakaupoista kysymys. Tiedätkö toteutumattomia pelaajakauppoja, joita yritettiin tehdä vai onko kyse kommentissasi siitä mitä kaikkea olisi voinut tänne saada, mutta niitä ei edes yritetty?
Arvelisin tietäväni, mitä haluaisit minun tähän vastaavan. En tiedä, ketä tänne on yritetty saada tai ketä tänne olisi voitu saada, mutta jonkin sortin pelaajakaupoilla olisi voitu yrittää joukkueen tason nostoa. En tarkoita tällä ännäri-miehien etsimistä yhden kauden varalle. Mutta joitain uusia pelimiehiä (!) olisin SaiPassa mieluusti halunnut nähdä, kun oli vielä mahdollisuudet pleijareihin.
Eli parin mutkan kautta voinkin palata ketjun varsinaiseen aiheeseen. Ketäs uusia kasvoja meillä onkaan tällä kaudella SaiPassa vieraillut?
Ari Katavisto – Mies tuli Suomi-sarja ja Mestis -kiertolaisena SaiPaan viideksi otteluksi. Monikaan ei ollut tähän kauppaan tyytyväinen, minä mukaan lukien. Taisi pelata kaksi ottelua ennalta puhutun viiden sijaan ja sai tämän jälkeen hipsiä muualle. Kiitos, hei.
Ossi-Petteri Grönholm – Hyvin paljon tuomioita alkuun saanut OP on viime peleissä kuulunut SaiPa-pakiston parhaimmistoon. Huom! lue uudelleen: "SaiPa-pakiston". Itse olen neljässä ottelussa OP:n nähnyt pelaavan, joista kolmessa hänestä ei paljoa hyvää jäänyt mieleen. Viimeisimmässä kotiottelussa OP vakuutti minut fyysisyydellään, jota SaiPasta etsittäessä joutuu menemään lähimmälle Lappeen ulkopuoliselle liigapaikkakunnalle. Kiekollisena mies on kuin peltipurkki ilman kannen aukaisijaa.
Fredrik Vara – Yksi näistä "Mestis-vahvistuksista". En tiedä, miten Jokerit-matsi meni, mutta tuskin hänestäkään pelimiestä saadaan.
Mikko Suvanto Ipan 13. hyökkääjä. Kuulemma hyvä pelaaja ja kuulemma röyhkeyttä. HIFK-ottelu ei paljoa näitä taitoja esille tuonut. Saapa nähdä, miten käy. Älkää kysykö veikkaustani.
Eli olemme saaneet nähdä Kisapuistossa lähes Mestis-tasoista jääkiekkoa tällä kaudella. Pohjamutaa on tullu syötyä koko kauden ja joukkuejohto on meille hommannut tällaisia vahvistuksia asioiden korjaamiseen. Enää tosin mikään ei ole korjattavissa, joten tervetuloa Suomi-sarjan superlupaukset pelaamaan SM-liiga-kiekkoa Kisapuistoon! Ja yleisöllä on nannaa…