Kyllä hävettää kannattaa tuota lammaslaumaa!
Painu sinä nyt vittuun täältä jo, aina vituttanut nuo ikuiset itkusi. Pidä vittu pääs kiinni tai kestä se kuin mies. Älä ulise.
Kyllä hävettää kannattaa tuota lammaslaumaa!
Kyllä minulla oli nimenomaan se taka-ajatus että A-junnuissa pelaaminen kehittäisi, eivät nuo pojat nyt vielä ole ylipäteviä siihen sarjaan. J. Lajunen on nyt hakannut nollanollaa koko syksyn ajan, nyt voisi olla hyvä paikka pelata isossa ja hyökkäävässä roolissa. Ja A-junnujen pleijarit ovat mielestäni ihan varteenotettvia pelejä pelaajan kehityksen kannalta - niissä peleissä on jo selkeästi paineita ja onhan yksi jos toinenkin stara hyytynyt niissä peleissä.
Tietenkin nämä jutut ovat aina kovin yksilöllisiä, mikä sarja kehittää mitäkin pelaajaa eniten.
Sellainen pieni pelko mulla on että Sallinen on jo ajautunut liian syvästi kiinni puolustavan sentterin rooliin. Junnujen MM-skaboissa tarjolla oli johtava rooli, mutta mitä minä olen ymmärtänyt niin Tomi ei oikein pystynyt siihen tarttumaan. Että ehkä se kiekollinen luovuus olisi kehittynyt vähän paremmalla tavalla jos Sallinen olisi välillä käynyt junnuissa tai Mestiksessä? En tiedä.
Mutta Lajusen ja Nättisen kanssa pitäisi nyt joka tapauksessa olla tarkkana ettei koulita niistä puukäsiä, sellaisista ei ole pulaa tällä hetkellä.
Koska keskustelun taso on tätä luokkaa ja oman mielipiteensä ilmaiseminen tuomitaan pystyynä, en koe, että minulla on enää mitään annettavaa tälle sivustolle (en tosin tiedä, onko sitä koskaan ollutkaan).Painu sinä nyt vittuun täältä jo, aina vituttanut nuo ikuiset itkusi. Pidä vittu pääs kiinni tai kestä se kuin mies. Älä ulise.
Pessimismi on siitä jännä juttu että se(kin) ruokkii itseään. Erilaisia mielipiteitä saa ja pitääkin olla mutten pysty näkemään miten ja miksi tällä hetkellä pitäisi olla olla huolissaan Bluesin tulevaisuudesta kun miehistöön puskee lähivuosina isompiin rooleihin Salliset, Lajuset, Nättinen, Näkyvä, Blomqvist jne. Siitä Blågulan kanssa samoilla linjoilla että nyt nämä herrat tietyin poikkeuksin A:han isoille minuuteille ja liigaan tarvittaessa.Hetkellisiä ylilyöntejä ja rikastimenhirttämisiä tulee minullakin, mutta se ei poista sitä tosiasiaa, että olen erittäin huolissani rakastamani seuran tulevaisuudesta ja peliotteista.
Olen tiiviisti lueskellut tätä keskustelua siitä kuinka huono Bluesin tilanne on. Toki tilanne ei ole aivan sitä minkälaiseksi monet sen kuvittelivat kesällä tai vielä syksyn ensimmäisten kierrosten aikana. Moneen kertaan olen meinannut asiaa kommentoida, mutta järjestäen Nikke on tehokkaasti vienyt sanat suustani erinomaisilla kirjoituksillaan. En voisi paljon enempää olla samaa mieltä Niken kanssa.Pessimismi on siitä jännä juttu että se(kin) ruokkii itseään. Erilaisia mielipiteitä saa ja pitääkin olla mutten pysty näkemään miten ja miksi tällä hetkellä pitäisi olla olla huolissaan Bluesin tulevaisuudesta kun miehistöön puskee lähivuosina isompiin rooleihin Salliset, Lajuset, Nättinen, Näkyvä, Blomqvist jne. Siitä Blågulan kanssa samoilla linjoilla että nyt nämä herrat tietyin poikkeuksin A:han isoille minuuteille ja liigaan tarvittaessa.
Koska keskustelun taso on tätä luokkaa ja oman mielipiteensä ilmaiseminen tuomitaan pystyynä, en koe, että minulla on enää mitään annettavaa tälle sivustolle (en tosin tiedä, onko sitä koskaan ollutkaan).
Hetkellisiä ylilyöntejä ja rikastimenhirttämisiä tulee minullakin, mutta se ei poista sitä tosiasiaa, että olen erittäin huolissani rakastamani seuran tulevaisuudesta ja peliotteista.
En ilmeisestikään tuo mitään lisäarvoa tälle sivustolle, eikä elämäni ole onneksi mitenkään riippuvaista jatkoajan seuraamisesta.
Näin ollen kiitän, kumarran ja poistun tältä sivustolta toistaiseksi. Tahdon kiittää niitä palstaveljiä, jotka olen tavannut ja niitä, joiden kanssa olen asiallisesti keskustellut.
Jatkakoon Shayne siitä, mihin minä jään.
Ongelmaan on kuitenkin yksinkertainen ratkaisu: Maclean tänne laukomaan kiekkoja ylämummoon. Niin helppoa se olisi.
Sanoisin kyllä, että pelitapa on korjauslistalla (vai hakulistalla?) ensimmäisenä. Omalla pelitavalla päästään vähän eteenpäin. Pelitavan puute saa hyvänkin pelaajan näyttämään huonolta eikä meidän keskinkertaisuuksiakaan imartele. Pelitapa ja sen löytyminen ei kuitenkaan poista taidon puutetta. Mitalipeleihin ei tällä taitotasolla taida olla asiaa, koska siellä olevilla joukkueilla on myös pelitapa hanskassa, jolloin yksilötaito nousee ratkaisevaksi tekijäksi.Komppaan Zoomia. Onhan tuo hälyyttävää, jos joukkue häviää jatkuvasti ja sääliviiva on enää parin tappion päässä. Eiköhän se ole vaan raaka fakta, että joukkue tarvitsee nyt selvän ykkössentterin Messiaan poistuttua.
Koska keskustelun taso on tätä luokkaa ja oman mielipiteensä ilmaiseminen tuomitaan pystyynä, en koe, että minulla on enää mitään annettavaa tälle sivustolle (en tosin tiedä, onko sitä koskaan ollutkaan).
Hetkellisiä ylilyöntejä ja rikastimenhirttämisiä tulee minullakin, mutta se ei poista sitä tosiasiaa, että olen erittäin huolissani rakastamani seuran tulevaisuudesta ja peliotteista.
En ilmeisestikään tuo mitään lisäarvoa tälle sivustolle, eikä elämäni ole onneksi mitenkään riippuvaista jatkoajan seuraamisesta.
Näin ollen kiitän, kumarran ja poistun tältä sivustolta toistaiseksi. Tahdon kiittää niitä palstaveljiä, jotka olen tavannut ja niitä, joiden kanssa olen asiallisesti keskustellut.
Jatkakoon Shayne siitä, mihin minä jään.
Savosta on ilmeisesti matkaamassa lisämiehitystä Bluesin vajaaseen rosteriin. Ja vieläpä loppukaudeksi.
Kalpalla on näköjään info maanantaina, että silloinko pamautetaan siirrot koko maailman tietoon?Ensi viikolla ollaan kaikki hieman viisaampia tämän asian tiimoilta.
Toni Häppölä tulee ensimmäisenä mieleen, ja onhan siellä lukuisia helsinkiläispakkeja.
KalPahan kaipaisi puolustajaa jos olisi vaihtokauppa. Mutta en tuolta Blues puolustuksesta mitään järkevää, realistista keksi. Tuo Häppölän siirto toteutunee, tais olla tiedotustilaisuus klo.13.
Jos tässä nyt tosissaan aletaan ykkösentterin vajetta korvaamaan jollain häppösillä, niin saanen nauraa. Häppölä kun todellisuudessa vastaa yhtä kiloa paskaa. Ei mitään käyttöä, ei tuo mitään uutta. Korkeintaan vie meiltä ne viimeisetkin pisteet tullessaan.