JHag:
Äh, aivan liian helppoa. Koko homman ydin on että päästään tammikuussa säätämään. Ei vaineskaan, totta on että jengissä pitäisi aina olla keskellä pelaamaan kykeneviä varastossa. Sieltä kun joku putoaa pois niin siirretään kylmästi uusi tilalle. Mutta en mä kyllä vieläkään tajua tuota "markkuhurmetta", ja ihan nimenä vielä vähemmän. Markku Hurmehan oli aivan peruslaituri, mestaruusjengissä Jokisen laidalla. Mun käsitys Hurmeesta on se ettei hän ole koskaan tuonut ketjuunsa sitä taitoa jolla ne maalit väsätään vaikkei se nyt suoranaisesti ole ketjujaan kaatanutkaan.
Eli en tajua miksi Markku Hurme olisi missään nimessä ratkaisu Loppin loukkaantumiseen, pelaajatyyppi on täysin väärä. Tämmöisistä vanhoista sotaratsuista mä peräänkuuluttaisin ennmminkin Lasse Pirjetän tyyppistä kaveria, siis jotain joka on oikeasti toiminut ketjussaan pelintekijänä.
Cipruss teki kohtuu kovat tehot Jokereissa kaudella 00-01 (18+19), mutta seuraavan kauden HIFK:ssa rinnalla oli Kuhta ja Kortelainen. Tuloksena saldo 12+17, HIFK:n ykkösketjussa. Vittu, yksi (silloinen Kuhta) venasi syöttöjä mistä pääsee skodaamaan, toinen (Kortelainen) oli iskemässä ribareita ineen. Ongelma oli että kolmas (Cipruss) ei ollut mikään pelintekijä, vaan ennemminkin "markkuhurme"-tyyppinen jannu. Hyvä silloin kun muu ketju toimii, muttei itse ole mikää pelintekijä.
Eli joo, voi olla että aliarvioin Markku Hurmetta.