Viherpuiston Ruoska
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Täällähän näyttää olevan vääntöä Hirsosta, Kimi on ollut tällä kaudella tähän mennessä ok, ei sen enempää, kaivelkaa vaan sieltä tekstiTV:stä niitä tilastoja ihan niin paljon, kuin lystää, mutta mun mielestä Kimi ei ole ollut tällä kaudella millään tavalla häikäisevä.
Kuka teksti-tv:tä tarvitsee, kun nettikin on keksitty? :D
Niin, en tarkoittanutkaan tämänpäiväisellä "puolustuspuheellani", että Kimi olisi ollut erityisen häikäisevä, mutta ei myöskään niin surkea ja läpeensä kehno kuin jotkut kirjoittajat antavat ymmärtää. En toki sulje pois mahdollisuutta, että olen ymmärtänyt Hirsoon kohdistetun kritiikin ankarampana kuin se on ollut.
Hirso on siis tähän mennessä ollut ok, siitä olemme yhtä mieltä. Toisinaan mietityttää, miksei (meille) IFK-faneille kelpaa ollenkaan ok-taso, vaan pelaajan on esitettävä illasta toiseen ihmeitä kelvatakseen meille. Myönnän, että joudun perustamaan Kimin arvioimisen lähinnä pistetilastoihin ja täältä lukemiini raportteihin, sillä en ole vielä ehtinyt hallille (se vika korjaantuu huomenna). Tietenkin toivon itsekin, että mies nostaa tasoaan selvasti, koska selvästikään ei ole vielä esittänyt parastaan. Ehkä Hirso vasta palautuu kesän kovasta treenistä tai sitten asenteessa on vikaa. Vaikea sanoa, mistä homma kiikastaa. Kuitenkin olen tyytyväinen siitä, että mies on saalistanut pisteitä näinkin paljon.
Sitä paitsi mitä vikaa on "kiintiösyöttöpisteessä"? Sehän tarkoittaa sitä, että joku on tehnyt maalin, ja IFK:n tekemät maalit kai on pääsääntöisesti hyvä juttu, vai kuinka? Mutta turha tästä nyt on enempää vääntää. Jäädään odottamaan, että Kimi nousee sille tasolle, jolla pystyy parhaimmillaan pelaamaan.