Mun papereissani Rajamäki sivuuttaa ahtolan kyllä, mut muuten näyttää hyvältä. Katsellaan..
Sent from my ZTE-BLADE using Tapatalk
Pesosen loppukauden kattava diili ilmoitettaneen tämän päivän aikana.
Pelillisesti helvetin hyvä haku, mutta pelaajatyypiltään vaatii hieman totuttelua.
Hyvää duunia toimistolta!
Tuolla Kärppä-osiolla nimimerkki GT kertoo, että Pesonen ei Ouluun tule ja ko. nimimerkki tietää asiansa. Eli, tilanne viittaa siihen, että Pesonen on HIFKn miehiä ja kieltämättä tosi kova hankinta kyllä jo ennestäänkin vahvaan rosteriin. Nyt odotamme vain tänne tulevia kirjoituksia, että Pesonen ei tullut HIFKn rahan takia vaan on itseasiassa aina halunnut pelata punapaidoissa.
Nyt odotamme vain tänne tulevia kirjoituksia, että Pesonen ei tullut HIFKn rahan takia vaan on itseasiassa aina halunnut pelata punapaidoissa.
Provo se on huonokin provo.
JOS Janne Pesonen on meidän miehiä, niin tilanne on varmaan aikalailla sama kuin J.Ruudun tapauksessa, eli "oma seura" ei halua maksaa tarpeeksi tai tehdä sellaista diiliä kuin pelaaja itse toivoo (toivoi saavansa), ja silloin tie vie muualle... ja piste.
Nyt odotamme vain tänne tulevia kirjoituksia, että Pesonen ei tullut HIFKn rahan takia vaan on itseasiassa aina halunnut pelata punapaidoissa.
JOS Janne Pesonen on meidän miehiä, niin tilanne on varmaan aikalailla sama kuin J.Ruudun tapauksessa, eli "oma seura" ei halua maksaa tarpeeksi tai ylipäätään tehdä sellaista diiliä kuin pelaaja itse toivoo (toivoi saavansa), ja silloin tie vie muualle... ja piste.
Mikä minua eniten ihmetyttää, ettei Kärpät ole valmiita tarjoamaan sellaista sopparia, jolla tämän tason kundin ja vielä oman sellaisen, saisi kotiutettua. Haiskahtaa vähän Granlund vol 2 versiolta.
Ei Pesosen varmasti tarvitse HIFK:ssakaan nälkäpalkalla pelata, mutta lienee muut syyt kuin raha tässä. Granlundin tapaus ei ole tähän vertailukelpoinen mitenkään päin. Uskoisin, että vaakakupissa painaa pelilliset asiat (esim. miten joukkue suojelee tähtipelaajiaan).
Erittäin jännä nähdä miten Raksila ottaa Juudaksen vastaan.
Pesonen - Granlund - Somervuori
Peltonen - Hirschovits - Kuhta
M. Granlund - Wirtanen - Ahtola
Nyholm - Liivik - Pöysti
Vituttaa kyllä niin ettei veri kierrä. Erittäin jännä nähdä miten Raksila ottaa Juudaksen vastaan.
Ei jumalauta. Tuossa on nyt kyllä sellaisia palasia että. Nyt vielä se kaivattu pakki rosteriin niin on kyllä rosteri suorastaan huikea. Jos ei näillä palasilla saa tulosta niin ei sitten millään.