Pelaajahankinnat kauden 2011-12 aikana

  • 485 908
  • 1 220
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
En tiedä oletko itse huomannut(et ilmeisesti), mutta valitat kyllä ihan jokaisessa viestissäsi jokaisesta pienestäkin asiasta...

Mitkä ovat sitten pieniä asioita ja turha alkaa yleistämään, että valittaisin jokaisessa viestissä. Ja väitätkö että kaikki on kunnossa ja pitäisi vain hymistellä tyytyväisenä, että kylläpä meillä menee HIFK:ssa pirun hyvin? Omasta mielestäni, asiat joista olen sanonut, ovat olleet täysin perusteltuja, minkä helvetin takia tässä pitäisi olla tyytyväinen, kun ilonaiheet keskittyvät karrikoiden yhteen henkilöön -> Mikael Granlund.
 

COLHC1980

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Deutscher Fußball-Bund, NP #3
Luuleeko joku teistä, että Juuso Riksman on terve, vaikka pelaakin?

Luuleeko joku, että IFK-fani on terve, että on jaksanut kaikki vuosien perseilyt ja koomailut?

Ei se ainakaan 100% kunnossa tunnu olevan, tosin mitään faktaa ei "Jussin" tilanteesta ole. Jannea valmentamaan, Norjalle peliaikaa, junnuille liigaharjoituksia alle. Jos "Jussi" hajoaa, niin paniikkinappi pohjaan ja centomoa sisään.
 

Stigu

Jäsen
Vähän voisi niitä roposia alkaa survomaan tuohon maalivahtivalmennukseenkin pikku hiljaa...
Ei me mitään roposia tarvita, me tarvitaan Ropponen. Nybari, nyt Jukkaan yhteyttä ja ansioitunut veskarivalmentaja Jannen tueksi treenaamaan Norjaa ja Juusoa. Ja sitten vaikka se Koskinen jossain vaiheessa sisään, niin kahdella siirrolla veskaritilanne näyttää jo hele-vetin paljon paljon paremmalta.

Sitten vielä ykköskenttä (tant gredun toiveen mukaisesti) muotoon Micke Granlund-Markus Granlund- Ville Granlund Lalli Granlund-Marek Granlund. Gredun kunniaksi hankitaan jengiin vielä alfaurokseksi Roman Granlund. Olen aivan varma, että nuo puuttuvat Granlundit ovat olemassa.

Ja maskimiehiksi meidän koko puukäsiosasto Järvinen, Tuomainen, Rajamäki, Pöysti, Liivik, Nyholm, Ahtola. Siinä olisi vastustajalla (ja tuomarilla) ihmettelemistä!
 

scholl

Jäsen
Onko se niin, että Jalosen ajan imu IFK:hon on loppunut kuin seinään, kun puhutaan mahdollisina vahvistuksina about vain äijistä, jotka ovat pelanneet joskus Bluesissa? Se on vähän sama kuin jos AC Milan katsoisi vahvistuksia vain joskus Atalantassa (Bergamo on lähes Milanon esikaupunki) pelanneista pelaajista.

Seuraava hankinta pitää olla ns. iso sainaus, joka antaa ulos signaalin, että parhaat pelaajat tulevat sm-liigassa yhä IFK:hon kuten Mikke, Ville ja kumppanit ovat tehneet.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Gredun kunniaksi hankitaan jengiin vielä alfaurokseksi Roman Granlund.

Oi mä olen niin onnellinen!

Mihin päivään osuu tänä vuonna verorajan napsahtaminen? Kyllä johdon suunnitelmissa täytyy olla joukkueen vahvistaminen, en voi uskoa että näillä mennään loppuun asti.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mihin päivään osuu tänä vuonna verorajan napsahtaminen? Kyllä johdon suunnitelmissa täytyy olla joukkueen vahvistaminen, en voi uskoa että näillä mennään loppuun asti.

Sama täällä. HIFK:n vahvistustarpeet on nähty jo Plutossa asti joten eiköhän Nybari ole valmiina(ollut valmiina) alusta alkaen. Mestaruusjoukkueen kasaaja jne blaablaa.

Se on sitten eri asia mitä Petu tahtoo. Rajamäki esim. ei nyt ihan ollut sitä mitä akuutisti tarvittiin(tarvitaan). Nybari taisi muistaakseni heittää jotain sellaista aikanaan PS:n pelikirjahaastattelushowssa, että hän ei sekaannu valmentamiseen ja pelaajat hankitaan päävalmentajan toiveiden+realistisuuden mukaan.

Itse veikkaan pakki-osaston vahvistusta seuraavaksi tulijaksi. Kädet ristissä että ei tule walsheja.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Itse veikkaan pakki-osaston vahvistusta seuraavaksi tulijaksi. Kädet ristissä että ei tule walsheja.

Onneksi itse Tom Walsh on nakannut hokkarit naulaan, joten hän tuskin ainakaan olisi tuleva hankinta. Kotimaisia pakkeja ei markkinoilla ole, joten ulkkari olisi ainoa mahdollisuus. Ivan Majesky ei ole pelannut syksyllä missään, tosin hän ei kyllä paikkaisi HIFKin kiekokollisen pelin vajausta puolustuksessa. Taivas varjele, mitä sieltä tulee? ;)
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Kotimaisia pakkeja ei markkinoilla ole, joten ulkkari olisi ainoa mahdollisuus.

Toivottavasti sieltä tulee joku rigth'n puolen superpakki, kuten Lasse Korhonen! Lasse on senluokan, täysin aliarvostettu hokille kaikilla palikoillaan täysillä pelaava leader-pakki, että soisin hänelle kerrankin mahdollisuuden pelata edes kerran hallitsevan mestarin paidassa!



Ja sitten mä heräsin ja mietin, että taitaa olla ainoa mahdollisuus saada 1-2-ketjun tasolle vaadittava pakki tuon artistirajan jälkeen. Ja toivottavasti tulevan pakin pelejä on joskus joku nähnyt livenä!
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Ruotsista löytyisi pakkipulaan hyvää tavaraa, työttömänä tällä hetkellä : Anton Strålman
Eliteprospects.com - Anton Strålman

Joo-o, tämä svedupetteri saattaisi olla ihan hyvä haku, eikä pitäisi tulla kielimuuriakaan heti vastaan. Miksi tämä kaveri on ilman pelipaikkaa tässä vaiheessa kautta, kun viime kaudella kuitenkin pelasi vielä nahilassa... Kappas, oli tryoutilla New Jerseyssä ja ei tainnut natsata? Voipi olla, että sveduissa on muutama seura hänen perässään. Janne Pesosta viedään tällä hetkellä HV71:een.
 

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
Oi mä olen niin onnellinen!

Mihin päivään osuu tänä vuonna verorajan napsahtaminen? Kyllä johdon suunnitelmissa täytyy olla joukkueen vahvistaminen, en voi uskoa että näillä mennään loppuun asti.

To 26.4.2012 on viimeinen mahdollinen finaaliottelu, joten liekö artistiraja sitten Ke 26.10 kuluvaa vuotta? Eli 3 viikkoa venttaillaan pahimmassa tapauksessa tuleeko ketään ja jos tulee niin mitä tulee.

Selvää tarvetta on maalinsuulle, puolustukseen ja hyökkäykseen! Ainoat asiat jotka on vissiin kunnossa on talous, toimisto, halli ja fanit.

Olen silti nimimerkkini mukaisesti erittäin skeptinen HIFK;n kykyyn ja
haluun taistella mitaleista tällä kaudella, kun nyt kerran ollaan hallitsevia mestareita. Eikö se muka riitä vaativille faneille taas 13 vuodeksi, häh?

"Välivuosi" sanon minä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Selvää tarvetta on maalinsuulle, puolustukseen ja hyökkäykseen! Ainoat asiat jotka on vissiin kunnossa on talous, toimisto, halli ja fanit.

Enpä nyt sanoisi... Kolme viimeistä voi surutta tiputtaa pois kunnossa olevien asioiden listalta. Officesta ei ole kuulunut mitään pitkään aikaan, mitä nyt Valtanen totesi pari päivää sitten Hesarissa, että keskeneräisestä Talviklassikko-asiasta ei kommentteja tule. Muutenhan siellä ollaan aivan hipi hipi hiljaa - mahdollisesti siinä toivossa, että fanit unohtaisivat koko Officen olemassaolon eivätkä piinaisi kiusallisilla kysymyksillään koskien pelaajien terveyttä ja mahdollisia lisävahvistuksia. Halli on kunnossa sikäli, että snöge ei tuu blosiksella ineen ja Kiben spegelit pysyy seinillä, mutta se onkin lähes ainoa positiivinen asia, mitä Nordiksesta voi sanoa niin kauan, kuin Restel saa harjoittaa siellä laillistettua fanien ryöstämistä. Ja fanit taas - joku totesikin toisessa ketjussa, ettei fanit voi aivan terveitä olla, kun jaksavat vuosikymmenestä toiseen tukea rahallisesti ja katsella tätä sirkusta.

Jos Officella lasketaan sen varaan, että tässä voidaan rauhassa tehdä pari välivuotta mitalitaistelusta, niin kenkää Officelle!
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
"Välivuosi" sanon minä.

Kaikki liigapelit tähän asti nähneenä allekirjoitan tämän, kyynisen näkemyksen. Peli on sen verran sekaisin, että vaikea uskoa sen muuttuvan niin radikaalisti, että joukkue taistelisi mitalleista.

Hyökkäyspeli on perustunut koko alkukauden Miken yksilötaitoon ja ne hyökkääjät, jotka eivät ole pääseet Miken rinnalle, vetävät yhä kiikaritehoilla. Veskarit on vuoden vanhempia ja sekin tuntuu näkyvän.

Pelaajahankinnat tuskin tätä isompaa kuvaa kovin radikaalisti muuttavat, mutta kyllä kaudesta voi tulla vielä ihan mukiinmenevä, kun löytävät kunnon artistipakin tonne. Puolivälieristä jatkoon, niin minä olen erittäin tyytyväinen.
 

DreamHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pessimisti ei pety. Pitäisikö silti antaa nyky jengille ja valmentajille rauha tehdä työtänsä eikä heti oltaisi niitä vaihtamassa. Ja mitä uusiin pelaajiin tulee niin niitä on saletisti tulopuolella. Luotto Nybariin sata. Olisko tämä kaveri meille sopiva? Steve Reinprecht olisi kenties vapailla markkinoilla ja ennenkuin teilaatte kokonaan ajatuksen niin kaveri on viime kaudellakin ollut laina pestillä saksan liigassa joten voisi olla ihan saatavilla ainakin lainalle.

1.Linkki vie Eliteprospectsiin Eliteprospects.com - Steve Reinprecht
2.Linkki sitten taas vie Sun Sentinel.comiin Eliteprospects.com - Steve Reinprecht
 
Viimeksi muokattu:

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
- - -
"Välivuosi" sanon minä.

Jos tuolle linjalle lähdetään, niin minun etiäiseni sanovat että se on hoppeeta. Aivan kuten edellisen kerran mestaruuden jälkeen. Samanlainen tahvo siellä on nytkin käskyttämässä.

26.10 on hyvä päivä. Minä sain tuolla päivämäärällä ajokortin enkä ole vielä kenenkään päälle ajanut. Silloin muuten satoi ensi lumi, kuten yleensä etelä-Suomessa +- 5pv.

Riksmanin fleguiluun olen niin kyllästynyt, että Centomokin kelpaisi. Tai gigolo-Stathos. No, jospa jonkun kehäraakin keksisivät, ihan vaan Juuson kiusaksi.

Neljällä pakilla pelattiin silloin kun Brewer, Rantasila, Riihiranta, ja Järn olivat kehissä ja Väisäs-Matti tuppea puremassa sekä Marttisen Jaska välillä hyökkäämässä ja välillä pakkina. Mutta hyvin näkyy toimivan vieläkin neljällä. Eikun oikeasti, Melartti on kyykyssä ja Kurvisen selkä taas huonona niin eikö aikuisten oikeasti voisi tehdä asialle jotain.

Noin niinku aluksi.
 

Bulldog

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, QPR, St Pauli
Something is cooking.

Jotain on käynnissä. Kuulin hyvinkin luotettvasta lähteestä että huomenna tiedotetaan uudesta sopimuksesta. Mitään en saanut irti läähteestä. Odotellen huomista.
 

Tiedote

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Facebookissa oli jonkun näppiksiltä karannut "uutinen", jonka mukaan huomenna joukkueeseen liittyy Pesos-Janne ja myöhemmässä vaiheessa kautta Karalahti.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Jotain on käynnissä. Kuulin hyvinkin luotettvasta lähteestä että huomenna tiedotetaan uudesta sopimuksesta. Mitään en saanut irti läähteestä. Odotellen huomista.

Tuleeko Sean Avery hämmentämään SM-liigaan vai kenties puolustukseen Brendan Bell? Vai riittääkö rahat Jason Williamsiin...
 

Iris

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Facebookissa oli jonkun näppiksiltä karannut "uutinen", jonka mukaan huomenna joukkueeseen liittyy Pesos-Janne

Tämmöistä toivoin vajaa viikko sitten ja toivottavasti pitää paikkansa. Paras suomalainen takuuvarma pistelinko Kimin vierelle.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Neljällä pakilla pelattiin silloin kun Brewer, Rantasila, Riihiranta, ja Järn olivat kehissä ja Väisäs-Matti tuppea puremassa sekä Marttisen Jaska välillä hyökkäämässä ja välillä pakkina.

Heka muuten täytti tässä joku viikko takaperin 70-vuotta ja kondis on edelleen kovempi kuin osalla liigapelaajista... tai jotain sinne päin!

Katotaan ny pitääkö tuo Pesos-Janne paikkaansa, vie meinaan hyvin toimeentulevaltakin jengiltä ison lohkon palkkabudjetista!
 

Iris

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Pesonen on ainakin jo Suomessa, bongattu tänään Kärpät-Tappara -matsista.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Facebookissa oli jonkun näppiksiltä karannut "uutinen", jonka mukaan huomenna joukkueeseen liittyy Pesos-Janne ja myöhemmässä vaiheessa kautta Karalahti.

Voin lyödä xxx määrän euroja vetoa siitä, että Karalahti ei tällä kaudella HIFK:ssa pelaa. Se juna meni KHL:n myötä.

Pesosesta en osaa sanoa tuon taivaallista, mutta kyllä sekin kuullostaa äärettömän kaukaiselta vaihtoehdolta. Hankintoja HIFK tulee kauden mittaan tekemään, mutta tuskin täällä nimetyltä osastolta.
 

#25 Primeau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Janne Pesonen IFK?

Kovasti pojat hiekkalaatikolla puhuu että tänään joukkueeseen liittyy juurikin Janne Pesonen. Uskon että Jere pelaa vielä tällä kaudella Sm-liigassa ja Ifk:n paidassa.
 

TheJackal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Janne Pesonen

Pesonen on kyllä todistanut jo kaikille että ei ole mikään yhden kauden ihme. Kärpissä läpilyönti, pari hyvää kautta siellä, sitten AHL:ssä 75 otteluun 88poingoo ei sekään huono suoritus ja vielä KHL:ssä todistanut kykynsä. Nahilaan ei ovet auennut, mutta jos HIFK paidan pukee päälle niin kyllä täältä suunnalta tulee pari riemunkiljahdusta.

Muokkaus: Unohtamatta tietenkään maajoukkuetta! :)
 
Viimeksi muokattu:

Caine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Leijonat
Mikäli Janne Pesosen tuleminen pitää paikkansa niin ei IFK:n pelaaminen ainakaan hyökkäykseen kaadu!

Jos tämänkään jälkeen ei rupea homma toimimaan niin on nappulat sekaisin jossain aivan muualla kuin hyökkääjien osaamisessa.

Oikein kuola valuu.. miettikää:

Peltonen - MG - Pesonen

Somervuori - Hirso - Kuhta

MAG - Wirtanen - Ahtola

Tuomainen - Liivik - Pöysti

Noita voi sit pyöritellä ihan vapaasti ja ei tehoja puutu mistään kentästä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös