Vellihousu
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Porin Ässät
Näet sarjataulukon ja kerrot, että et ole tyytyväinen Ässien tilanteeseen tai tuloksiin.. Et siis halua tai kykene fanittamiseltasi näkemään Ässien ongelmien syytä, vaikka seuraukset ovat silmiesi nähtävillä.
Huikeaa analyysia. Voit ajatella minusta mitä haluat, mutta pidän hyvin halpamaisena sitä että käytät minun mielipiteisiini liittymätöntä kannattajaryhmää toistuvasti lyömäaseena.
Pystyn hyväksymään ja allekirjoittamaan kritiikin siitä että valittu pelitapa ei ole ollut materiaalille paras mahdollinen, että pelitavan toteutuksessa on ollut ongelmia ja että Virta ei ole yksilötasollakaan saanut materiaalista kaikkea irti. Eri mieltä olen johtopäätöksistä. Kaikki ei ole vain Virran huonoutta vaan olosuhteista johtuvaa. Virta on uusi valmentaja kaupungissa, käsissä on tavanomaista vähemmän kesällä treenannut joukkue jossa on ollut runsaasti vaihtuvuutta ja osa joukkueen materiaalissa tapahtuneista muutoksista on ollut sellaisia ettei niitä korvata tuosta vain ellei pelaajien hankinta onnistu 150 prosentin teholla. Raanta, Hehska, Uusikartano, Dixon... Joukkueessa on monta pelaajaa jotka hakevat yhä rooliaan ja joille täytyy antaa aikaa kasvaa roolinsa mittoihin. Aikaa ja työrauhaa peräänkuulutan myös Virralle. Valmentamisessa on kyse pitkistä prosesseista.
Kuka näki esim. tällä palstalla Niklas Hagmanin tulon Ässiä vahvistamaan?
Ai nyt sinä olet jo ennustajakin? Muistan kyllä fantasiarosterisi jossa Hagmanin lisäksi olivat Masi Marjamäki, Kristian Kuusela ja Miikka Salomäki. Mielestäni tämä ajatuksenlento kertoo sinun asiantuntemuksestasi paljon enemmän kuin se että Piritta halusi takaisin Poriin ja veti Niklaksen mukanaan. Kyse oli enemmän tuurista kuin kenenkään asiantuntemuksesta. Unelmat unelmina, mutta tuollaista ei olisi kukaan kyennyt etukäteen ennustamaan.
Kirjoitat taas puutaheinää, missään en ole todennut, että yksin Toivola Virran pään pelitavassa olisi kääntänyt. Virta ei Toivolan käskystä ole pelitapaansa muuttanut, vaan kannattajien taholta tulevasta julkisesta paineesta.
Jos näin on todella käynyt, rupean minäkin kohta vaatimaan Virralle potkuja. Jos ammattivalmentaja ruuvailee pelikirjaansa kannattajien paineen takia, hänestä ei yksinkertaisesti ole ammattivalmentajaksi. Huvittavaa muutenkin että toisaalta pidät Virtaa jääräpäisenä ketään kuuntelemattomana mulkkuna, mutta samalla väität hänen kääntäneen muutamassa päivässä kelkkaansa kannattajien paineesta. Ja mitään faktaahan sinulla ei Virran mielenliikkeistä tietenkään ole, omia luuloja vain. Vaikka sinä toistelisit käsityksiäsi täällä, ne eivät tule muuttumaan yleisiksi totuuksiksi joiden mukaan koko maailma pyörii. Hyväksy se, pääset elämässä helpommalla.
Olen selvästikin päässyt jostain syystä tässä aiheessa ns. sinun ihosi alle, kun nostat nimimerkkini toistuvasti kirjoituksissasi esille ja yrität tällä keinoin jotenkin todistella näkökantaani vääräksi.
Paraskin puhuja, sinulle on tässäkin ketjussa vastannut useampi nimimerkki, silti tartut aina vain minun kirjoituksiini. Näkökantojasi todistelen vääriksi koska ne pääosin ovat vääriä, olethan mm. väittänyt että Kaukoranta olisi hyvä päävalmentaja ja että Toivola voisi ihan hyvin valmentaa Ässiä joukkueen kasaamisen ohessa. Ynnä muuta ynnä muuta. Harvoin olen nähnyt kenenkään olevan yhtä montaa kertaa peräkkäin noin pahasti väärässä joten pakkohan minun on kommentoida. Ei ole kivaa kun joku on väärässä ja vieläpä uskoo juttuihinsa tosissaan.
Viimeksi muokattu: