Kyllä minä sarjataulukon näen siinä missä sinäkin enkä tietenkään ole tyytyväinen tilanteeseen tai tuloksiin. Se meissä on yhteistä. Muilta osin objektiivinen lukija näkee varmasti viestejämme vertaamalla kumpi meistä näkee asioita ja kumpi ei.
Näet sarjataulukon ja kerrot, että et ole tyytyväinen Ässien tilanteeseen tai tuloksiin.. Et siis halua tai kykene fanittamiseltasi näkemään Ässien ongelmien syytä, vaikka seuraukset ovat silmiesi nähtävillä. Kannatuksesi on sinulle uskonkaltainen asia, etkä kykene näkemään syitä joukkueen ongelmiin seurausten takana. Objektiivinen lukija voi katsoa viestihistoriaa ja niistä päätellä, kuka näkee asioita tai tietää jotain niistä.
Kuka näki esim. tällä palstalla Niklas Hagmanin tulon Ässiä vahvistamaan? Osa palstan Ässäkannattajista tyrmäsi asian ja kirjoitti pää märkänä sen mahdottomuudesta leimaten ko. pelaajan menneeksi suuruudeksi, nimim. Vellihousu etunenässä. Ässien nykyisen valmennuksen osaamisen riittämättömyydestä toin myös kantani ja näkemykseni esille, vaikka tiesin vallan hyvin mikä huutomyrsky kritiikistä nousee täällä palstalla, näiden toisiaan selkään taputtelevien ja fanikatsomoiden huutosakeissa lakanoiden & lippujen kanssa kährästävien nuorten värilasikannattajien keskuudessa.
Sinä julistat täällä omia tulkintojasi totuuksina ja kaiken lisäksi kehität päästäsi asioita kuten sen että Virta olisi vain ja ainoastaan Toivolan painostuksesta viilannut pelitapaansa. Mitään todisteitahan sinulla ei tuosta(kaan) asiasta ole, kunhan huudat täällä "totuuttasi" suu vaahdossa.
Kirjoitat taas puutaheinää, missään en ole todennut, että yksin Toivola Virran pään pelitavassa olisi kääntänyt. Virta ei Toivolan käskystä ole pelitapaansa muuttanut, vaan kannattajien taholta tulevasta julkisesta paineesta. Kokemattomuutesi näissä asioissa paistaa läpi, kun nostat värilasifanittamaasi seuraa tai itseasiassa sen valmennusta kohtaan esitetyn kritiikin selvästi henkilökohtaiselle tasolle kirjoituksissasi.
Olen selvästikin päässyt jostain syystä tässä aiheessa ns. sinun ihosi alle, kun nostat nimimerkkini toistuvasti kirjoituksissasi esille ja yrität tällä keinoin jotenkin todistella näkökantaani vääräksi. Olen kirjoittanut jo aiemmin, että seison mielipiteeni takana ja jos olen väärässä, pystyn sen myös rehellisesti myöntämään. Totuus usein kirpaisee, varsinkin jos asia on pelkästään uskon tasolla, niinkuin tämä fanitus sinulla. Tosiasia on, että Ässien peli ei ole toiminut tällä kaudella kuin ajoittain ja syy on valmennuksessa.