En ymmärrä myöskään tätä ajatusmallia. Olen myös aidosti yllättynyt kuinka paljon negatiivisuutta pyörii Pekka Virran pelitavan ja työskentelytapojen ympärillä suhteutettuna siihen, että tässä on 2,5 kuukautta kulutettu kautta eteenpäin. Itse otan ilolla vastaan sen, että meillä on kerrankin meritoitunut valmentaja joka haluaa tehdä ison muutoksen SaiPan peli-identiteettiin. Sivutuotteena siinä on toki vastassa se, että sitä ei ole mahdollista tehdä nopeasti ja matkalle mahtuu kaikenlaista kasvukipuilua.Miksi nyt pitäisi joustaa, kun "nopea menestys" tarkoittaisi juurikin tuota yhtä sääliplayoff-kotimatsia?
Jääkiekosta voi ajatella niin monella eri tavalla, mutta itse en ainakaan nauti pelien katsomisesta joissa vastustaja pitää kiekkoa 60%, SaiPa asettaa 5 miehen trapin keskialueelle jolla saadaan vastustaja hakkaamaan päätä seinään ja pyritään iskemään niistä muutamista vastahyökkäyspaikoista tehokkaasti. Sitten on toki se osasto joka ei varsinaisesti ajattele pelistä juuri millään tavalla ja vain tulos/voitot kiinnostavat ja ymmärrän että siinä osastossa tuota kiukuttelua syntyy enemmän ja meuhkataan, että eipä tarvitse hallille enää lähteä ennen kuin voitetaan. Kaikille kannattajille on paikkansa, mutta itselleni ei ole mikään maailmanloppu jos SaiPalta menisikin playoffit tänä vuonna sivusuun, vaan pääasia on että organisaatio ottaa askeleita eteenpäin.