Päällystakki
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- En gång HIFK, alltid HIFK. Real Madrid
Minusta taas on vielä hauskempaa se, että syntymäpaikan tai kannattamansa seuran takia yleistetään. Etkä ole ensimmäinen, joka vinisee tuosta "En gång HIFK, alltid HIFK" sloganista. Minä en missään vaiheessa puhunut ajallisista tavoitteista mitään ja tiedän että kaverin pelitapa on vaikea ja sen opettelu ottanee aikaa. Siksi ennustelinkin maltillisesti puolivälieräpaikkaa TPS:lle. Ja toisella kaudella sitten pelitapa onkin jo ajettu kunnolla sisään ja hyvässä lykyssä voi olla kovakin tekijä. Ja TPS ei ihan niin ruohonjuuritasolta lähde projektiin, kun liigataipaleen alkuaskeleita ottanut KalPa taannoin. TPS:llä on enemmän vakiintuneita liigapelaajiakin. Kumminkin menestymään tottunut suurseura, vaikka talous nyt onkin ns. heikolla hapella ja virheitä ovatkin tehneet. Kunhan tarkoitin, että kaksikko on saanut jo jotain aikaankin liigassa ja Peksi varmasti tuntee TPS:n organisaation ja Turun kiekon yleensäkin. Ja Upi tekee hyvistä lahjakkuuksista loistoveskareita.Lähinnä tsemppasin, että ei tuo pelaajamateriaali niin heikko nyt ole varsinkin jos siihen vielä jotain hankkiivat.
Ja minä kyllä tiesin, että Virta olisi mielellään jatkanut KalPassa.
Mutta miten tuosta minun aiemmasta viestistä saa vittuilun? Siis se oli mun mielipide ja mulla on jotenkin positiivinen jokerikortti fiilis ensi kauden TPS:stä. Mutta alunperin puhuin vaan tuosta Strömbergistä että ei varmasti vaikuta kunnianhimoisella miehellä työn laatuun negatiivisesti Jokeritausta. Mä en taas käsitä, miten HIFK:n kannattaminen vaikuttaa siihen, ettei muka voisi tietää maakuntajengien asioista.
Että ihan peace and love vaan tiuke.
Ja minä kyllä tiesin, että Virta olisi mielellään jatkanut KalPassa.
Mutta miten tuosta minun aiemmasta viestistä saa vittuilun? Siis se oli mun mielipide ja mulla on jotenkin positiivinen jokerikortti fiilis ensi kauden TPS:stä. Mutta alunperin puhuin vaan tuosta Strömbergistä että ei varmasti vaikuta kunnianhimoisella miehellä työn laatuun negatiivisesti Jokeritausta. Mä en taas käsitä, miten HIFK:n kannattaminen vaikuttaa siihen, ettei muka voisi tietää maakuntajengien asioista.
Että ihan peace and love vaan tiuke.
Viimeksi muokattu: