Tämä hänelle nyt suotakoon. Virnuillaan vaikka virukselle. Isokin mies taipui, mutta ei katkennut. Tsemit toipumiseen!Kyllä johtajalla on aamuisen välietapin saavuttamisen kunniaksi ollut aihetta Isomäen Illasta tuttuun virnistykseen. Tsemiä ja paranemisia.
Nyt oli Peksikin päivittänyt Facebookissa. 27 päivää teholla, nyt päässyt vuodeosastolle.
Kyllä. Toivon että saa vielä syyn virnistää ja hymyillä leveästi kun on taudin kokonaan selättänyt. Hurjan taistelun on jo joutunut käymään.Tämä hänelle nyt suotakoon. Virnuillaan vaikka virukselle. Isokin mies taipui, mutta ei katkennut. Tsemit toipumiseen!
Samaa pohdin, kun otsikon näin, että tuosta saa kuvan, että oli ollut nukutettuna/koomassa 27 päivää. On kyllä taas niin paskaa otsikointia kuin olla ja olla. Joka tapauksessa tsemit ja voimia Peksille. Kyllä Eepi ja Kauvo sen pokaalin Raumalle tuo.Kaikki tsempit Pekalle, ja rauhassa nyt mies kuntoon. Olen ihan varma että joukkueelle jo tällä on valtava merkitys.
ja hyvin lähellä etten tee kantelua JSN:ään tästä otsikoinnista, jolle minun on vaikea keksiä muuta kuvausta kuin "oksettava".
Mikäs tuossa oksettaa? Roskalehdet ovat monesti kyllä mauttomuuksissaan ihan omissa sfääreissään, mutta tämä ei nyt ihan aukea mulle. Ei taitanut olla edes klikkiotsikko, ja eikös tuo otsikko ole suoraan Virran päivityksestä poimittu?Kaikki tsempit Pekalle, ja rauhassa nyt mies kuntoon. Olen ihan varma että joukkueelle jo tällä on valtava merkitys.
ja hyvin lähellä etten tee kantelua JSN:ään tästä otsikoinnista, jolle minun on vaikea keksiä muuta kuvausta kuin "oksettava".
Lopusta jäänyt pois "osastolta". Annetaan kuva, että tänään heräsi ensimmäistä kertaa 27 päivään, vaikka näin ei ole sanonut.Mikäs tuossa oksettaa? Roskalehdet ovat monesti kyllä mauttomuuksissaan ihan omissa sfääreissään, mutta tämä ei nyt ihan aukea mulle. Ei taitanut olla edes klikkiotsikko, ja eikös tuo otsikko ole suoraan Virran päivityksestä poimittu?
En voi auttaa.Mikäs tuossa oksettaa? Roskalehdet ovat monesti kyllä mauttomuuksissaan ihan omissa sfääreissään, mutta tämä ei nyt ihan aukea mulle. Ei taitanut olla edes klikkiotsikko, ja eikös tuo otsikko ole suoraan Virran päivityksestä poimittu?
Samaa pohdin, kun otsikon näin, että tuosta saa kuvan, että oli ollut nukutettuna/koomassa 27 päivää. On kyllä taas niin paskaa otsikointia kuin olla ja olla. Joka tapauksessa tsemit ja voimia Peksille. Kyllä Eepi ja Kauvo sen pokaalin Raumalle tuo.