Pekka Virta – Lukon päävalmentaja

  • 653 696
  • 3 414

Weber80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
On ollut kova tauti, 27 päivää teholla. Siinä on voinut käydä Pekalla ja perheellä mielessä, että miten tässä käy. Toivotaan, että paraneminen jatkuu. Tsemppiä Pekalle.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Tsemppiä todellakin Pekalle. Kova jätkä on hän. Ei tuosta julkaisemastaan kuvasta samaksi mieheksi tunnistaisi.
Toipumisen aika on nyt ja jääkiekon aika sitten joskus.
 

Van Cleef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, suomalainen/kansainvälinen jääkiekko
No, huh. Kovaan kuntoon on Pexi mennyt. Mitä muutakaan voi tosin odottaa, jos 27 päivää teholla. Kyllä vie mehut isommastakin kaverista.
Ehkä nyt unisimmatkin herää tämän taudin kovuuteen. Kukaan ei tiedä millaisena sen sairastaa ja, vaikka itsellesi tulisi versiona "et edes huomannut", niin voit tartuttaa toisen ihmisen, joka onkin sitten kuukauden teholla.
Tsemiä Pexille toipumiseen Kuopiosta!
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Nyt oli Peksikin päivittänyt Facebookissa. 27 päivää teholla, nyt päässyt vuodeosastolle.

Ai saatana, kovaa settiä. Nopeaa toipumista Pekalle toivotetaan täältäkin suunnasta.
 

Artyukhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Johtaja Virran Dream Teamille pelatkaa mestaruus, viime kausikin päättyi niin vittumaisesti ja nyt Peksi teholla kuukauden päivät, toivottavasti toipuu hyvin.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Tämä hänelle nyt suotakoon. Virnuillaan vaikka virukselle. Isokin mies taipui, mutta ei katkennut. Tsemit toipumiseen!
Kyllä. Toivon että saa vielä syyn virnistää ja hymyillä leveästi kun on taudin kokonaan selättänyt. Hurjan taistelun on jo joutunut käymään.
 

Andiitsio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Voimia Pekalle ja Lukolle. Monet väheksyy käynnissä olevaa koronakautta ja puhuvat koronamestaruudesta. Mutta ei ole kuluvan kauden mestaruus yhtään sen vähempiarvoinen kuin muutkaan mestaruudet, ehkä jopa päinvastoin.

Tsempit paranemiseen ja kannujahtiin. Enpä olisi tätäkään päivää uskoneeni näkevän, että Lukolle mestaruutta toivoisin mutta niin tässä näyttää käyneen. Toki tärkeintä, että Peksi toipuu!
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Pekalle kovasti tsemppiä toipumiseen! Ja sovitaanko niin, että hoidatte mestaruuden Raumalle tänä vuonna? Olette sen jo muutenkin melkein ansainneet, ja Pekan vuoksi vielä kahta kovemmin.
 

Ist0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toimiva Ilves, Jets, Leki
Tsemppiä Pekalle!

Näin ei ehkä saa kirjoittaa, mutta kirjoitan silti. Vaikka Pekka on tuossa kuvassa sairaalassa, on hän jotenkin todella hyväkuntoisen näköinen.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kaikki tsempit Pekalle, ja rauhassa nyt mies kuntoon. Olen ihan varma että joukkueelle jo tällä on valtava merkitys.
ja hyvin lähellä etten tee kantelua JSN:ään tästä otsikoinnista, jolle minun on vaikea keksiä muuta kuvausta kuin "oksettava".
 

Liitteet

  • is_16032021.JPG
    is_16032021.JPG
    63,2 KB · kertaa luettu: 447

Torpeedo99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kaikki tsempit Pekalle, ja rauhassa nyt mies kuntoon. Olen ihan varma että joukkueelle jo tällä on valtava merkitys.
ja hyvin lähellä etten tee kantelua JSN:ään tästä otsikoinnista, jolle minun on vaikea keksiä muuta kuvausta kuin "oksettava".
Samaa pohdin, kun otsikon näin, että tuosta saa kuvan, että oli ollut nukutettuna/koomassa 27 päivää. On kyllä taas niin paskaa otsikointia kuin olla ja olla. Joka tapauksessa tsemit ja voimia Peksille. Kyllä Eepi ja Kauvo sen pokaalin Raumalle tuo.
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kaikki tsempit Pekalle, ja rauhassa nyt mies kuntoon. Olen ihan varma että joukkueelle jo tällä on valtava merkitys.
ja hyvin lähellä etten tee kantelua JSN:ään tästä otsikoinnista, jolle minun on vaikea keksiä muuta kuvausta kuin "oksettava".
Mikäs tuossa oksettaa? Roskalehdet ovat monesti kyllä mauttomuuksissaan ihan omissa sfääreissään, mutta tämä ei nyt ihan aukea mulle. Ei taitanut olla edes klikkiotsikko, ja eikös tuo otsikko ole suoraan Virran päivityksestä poimittu?
 

Altec

Jäsen
Mikäs tuossa oksettaa? Roskalehdet ovat monesti kyllä mauttomuuksissaan ihan omissa sfääreissään, mutta tämä ei nyt ihan aukea mulle. Ei taitanut olla edes klikkiotsikko, ja eikös tuo otsikko ole suoraan Virran päivityksestä poimittu?
Lopusta jäänyt pois "osastolta". Annetaan kuva, että tänään heräsi ensimmäistä kertaa 27 päivään, vaikka näin ei ole sanonut.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mikäs tuossa oksettaa? Roskalehdet ovat monesti kyllä mauttomuuksissaan ihan omissa sfääreissään, mutta tämä ei nyt ihan aukea mulle. Ei taitanut olla edes klikkiotsikko, ja eikös tuo otsikko ole suoraan Virran päivityksestä poimittu?
En voi auttaa.
 

Franck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Samaa pohdin, kun otsikon näin, että tuosta saa kuvan, että oli ollut nukutettuna/koomassa 27 päivää. On kyllä taas niin paskaa otsikointia kuin olla ja olla. Joka tapauksessa tsemit ja voimia Peksille. Kyllä Eepi ja Kauvo sen pokaalin Raumalle tuo.

Mikäli Pekka on joutunut olemaan hengityskoneessa (niin kuin suuri osa tehohoidossa olevista on), niin silloin potilas on käytännössä nukutettuna koko tuon ajan. Ihminen ei käsittääkseni kestä sitä henkitorveen menevää putkea ilman vahvaa lääkitystä.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös