Oli sitten muuten kiekkohistorian typerin aikalisä tänään.
Täysin samaa mieltä. Mikä homma ettei sitä toista ylivoimaa voi laittaa kentälle, siellä kuitenkin Reunanen, Elo etc.
Oli sitten muuten kiekkohistorian typerin aikalisä tänään.
Näköjään Pekka on kuin Venäjä. Kaikki hänen tekemänsä on paskaa, Venäjästä poiketen todennäköisesti myös kusi.
Ihan hyvät perustelut tuolle aikalisälle mielestäni oli.
Lopussa olisi voinut tulla kova TPS vyöry ja aikalisä pitkän jälkeen olisi ollut kullan arvoinen.
Mitkä oli hyvät perustelut?
Mielestäni Lukko pelaa tällä hetkellä hyvää lätkää. Mutta tuo aikalisä oli typerä. Lopussa olisi voinut tulla kova TPS vyöry ja aikalisä pitkän jälkeen olisi ollut kullan arvoinen.
Itse en ymmärrä sitä, että Danforthin ylivoima pelaa ensin yli minuutin vaihdon ja sen jälkeen otetaan aikalisä jotta pääsevät uudelleen. Miksei Elon ja Reunasen ylivoimaa voitu pistää kentälle?Kuvittelisin että Virta halusi sekä rauhoittaa tilannetta että antaa ylivoimaa pelaaville lepoa. Ehkä Virta oli jo tuohon mennessä huomannut senkin, ettei isoa riskiä Tepsin kovasta vyörystä ollut tänään olemassa.
Itse en ymmärrä sitä, että Danforthin ylivoima pelaa ensin yli minuutin vaihdon ja sen jälkeen otetaan aikalisä jotta pääsevät uudelleen. Miksei Elon ja Reunasen ylivoimaa voitu pistää kentälle?
Ehkä sovittu että huomenna toisinpäin. Erikoinen oli kyllä.Itse en ymmärrä sitä, että Danforthin ylivoima pelaa ensin yli minuutin vaihdon ja sen jälkeen otetaan aikalisä jotta pääsevät uudelleen. Miksei Elon ja Reunasen ylivoimaa voitu pistää kentälle?
Henkilökohtaisella tasolla ei ole yhtään mitään vastaan.@Jyty Mikä sulla on Pekkaa vastaan?
Henkilökohtaisella tasolla ei ole yhtään mitään vastaan.
Mutta päävalmennuksellisesti en ole ollenkaan tyytyväinen siihen, miten Pekan aikana Lukon peli on mennyt eteenpäin. Peli on aina suhteessa vastustajaan, tietenkin. Lukko vaan jää jatkuvasti puolustuskannalle, ja hallitsee aniharvoin tapahtumia kaukalossa.
Missäs näin on epäilty? Onhan Pekka sentään urallaan pelannut ja siis asunutkin Englannissa.Aika hianoa kuulla Virran puhuvan nättiä Londoniumia - joku kun joskus epäili, ettei moinen onnistu.
Eiköhän se ollut ihan palstatotuuskin jossain vaiheessa. Muistelen ainakin.Missäs näin on epäilty? Onhan Pekka sentään urallaan pelannut ja siis asunutkin Englannissa.