Kyllä minä muistelen kaiholla niitä Dufvan aikojen kolmea kevättä eli 2013, 2014 ja 2015 kun ei tässä Lukon kannattajalla juuri muutakaan kaiholla muisteltavaa ole kun sinä paljon puhuttuna mestaruusvuonnakin keikuin vasta äijän pusseissa. Tuskin keikuin sielläkään.
Pidän myös edelleen Dufvaa aika paljon parempana valmentajana kuin Pekka Virta on. Silti, Dufva on ollutta ja mennyttä ja jos minä hänen aikojaan haikailen niin se on minun asiani, en vaadi että niihin aikoihin palataan haikailuistani huolimatta.
Kyllä mulle kelpaa Virtakin valmentajana, en ole vielä häneen kyllästynyt. Se on vaan semmoinen juttu että kun siitä puhutaan että pitää olla kärsivällinen jne. niin se on toden totta Lukon kannattajille tullut selväksi että kärsivällinen pitää olla.
Se vaan että vaikka kuinka kärsivällinen olen niin en usko että Virtakaan on se valmentaja joka Kuusavan Reinon jälkeen on ensimmäinen Äijänsuolla kannua nosteleva Lukon valmentaja.
Kyllä minä tykkäisin jos Kalle ja Pekka tuohon hankkisivat jonkun satavarman maalintekijän joka noista paikoista tekisi maaleja, eikä räiskisi pitkin seiniä. Vaikka sitten tämä mystinen metsätyömies ei suostuisikaan siihen paljon puhuttuun jatkosopimukseen.
Se on niinkuin Heikki Kauhanen eilisen pelin jälkeen radiossa sanoi, että kausikorttilaiset ovat ostaneet korttinsa täksi kaudeksi eikä ensi kaudeksi.
Ei minua nyt tällä hetkellä lämmitä yhtään tippaa se ajatus että voi saatana kuinka hienon maalin Antti Saarela tekeekään sitten syyskuussa 2023 Ässien verkkoon, minä haluaisin että joku maalinsylkijä tulisi jo täksi kaudeksi niitä maaleja tekemään.
En silti usko enkä vaadi että Lukko tästä paljonpuhutusta strategiastaan luopuu ja alkaa niitä maalitenkijöitä ja muita tekijöitä oikealta ja vasemmalta tuomaan Äijänsuon mäelle. Kunhan vaan haikailen ja sekin on minun oma asiani.