Peking 2022: Suomi

  • 241 439
  • 1 893

Vilko93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, Jukurit
Tämä on taas sellainen ilmiö, mikä vituttaa, vaikken itse ole menossa lähimaillakaan stadionia. Voisi nuo myyjien tilit selvittää ja naulata mokomat stadionin seinään elävältä kiinni. Vaikka kasseistaan, siinäpähän tyydyttäisivät itseään satasillaan, saatana.
Tämäpä se. On pahimman luokan rottailua haalia isot määrät rajoitetusti tarjolla olevia ilmaislippuja trokattavaksi. Noiden mulkeroiden takia monelta junnulta jää ainutlaatuinen tapahtuma näkemättä. Stadionilla tulee myös olemaan tyhjiä paikkoja noiden takia, kaikki ei varmasti mene kaupaksi.
 
Viimeksi muokattu:

Matsku

Jäsen
Ootko tosissasi suosittelemassa ihmisiä ostamaan ilmaislippuja joiltain trokareilta 100€/kpl?
En todellakaan. Kuvottavaa pokkaa vaatii myydä ilmaislippuja.

Kävin huvikseen kattomassa tuolta torista noita pian sen jälkeen kun ne oli loppuunvarattu ja en saanut yllättyä että niitä oli reilusti myynnissä.
 

Ruutu8

Jäsen
Nyt taitaa olla ainakin Torista poistettu kaikki trokareiden kauppaamat liput. Ja hyvä niin.

Hyi helvetti mitä roskajengiä. Mä itse virittelin jo ajatusta, että olisi käynyt varaamassa joltain trokarilta liput ja pyytämään tuomaan ne klo 18:30 vaikka Kisiksen päätyyn. Siellähän olisi ihmissaasta sitten lumisateessa värjötellyt ilmaislippujensa kanssa.
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mä itse virittelin jo ajatusta, että olisi käynyt varaamassa joltain trokarilta liput ja pyytämään tuomaan ne klo 18:30 vaikka Kisiksen päätyyn. Siellähän olisi ihmissaasta sitten lumisateessa värjötellyt ilmaislippujensa kanssa.
Itse olen aikoinaan huuto.netissä narauttanut muutaman lipputrokarin verottajalle.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Areenaan pian viritän Leijonien saapumisen. Muistan jotenkin tunteikkaana hetkenä, kun Ahokas nuorten kisoista palatessaan sai syliinsä pienokaisen, kävisiköhän Filppulalle samoin.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Kai tuota kotiinpaluuta vois vilkaista.

Illan torijuhlat ja kattaus...pidän Vesalasta, Ellinoora ok ja JVG kuuluu kiekkokalustoon. Mutta ihan kuin se huippu tässä oltais koettu jo 2019 ja nyt vahvaa vanhan toistoa.

Toki, nopea aikataulutus, ketkä valintoja ja toiveita tuppaa tekemäänkään, ja toki vilpittömästi toivon porukkaa paikalle hyvällä fiiliksellä löytävän. Ei näitä liian usein järjestetä.
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
FutisForumilla mietittiin sitä, että kyseisen sivun käyttäjät hankkisivat mahdollisimman paljon noita lippuja, jotta muut eivät pääsisi juhlistamaan jääkiekon olympiakultaa. Kyllä näitä pahoja ihmisiä on tällaisillakin hetkillä valitettavasti olemassa.

Ei voi pitää paikkaansa? Vai voiko. Päteekö tähän se toteamus että suomalainen on ainoa joka maksaa 100 euroa siitä että naapuri ei saa 50 euroa.
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
On muuten ihan helvetin huono keli tuulee ja pyryttää lunta vaakatasossa. Ihan mielenkiintoiset juhlat luultavasti tulossa.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Kale!
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Faselia odottaa nyt teltta Tampereella. On siellä ainakin makuuhuone ja kylppäri. Kai sille jotain luksusta pitää olla.
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jos olisin ollut samaan aikaan tulossa tuolta laukkujen vastaanotosta / terminaalista niin pitäisin helkkarinmoista möykkää ja sit tulisin tuolta ovesta naureskelisin ettei ne vielä tuu. Ainakin yrittäisin tuota.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Kurvinenhan on vitsikkäällä tuulella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös