Ootko tosissasi suosittelemassa ihmisiä ostamaan ilmaislippuja joiltain trokareilta 100€/kpl?Osta tori.fi:stä. Fiksuun hintaan näytti olevan lippuja saatavilla (esim. hyvät paikat 100€ kpl).
Ootko tosissasi suosittelemassa ihmisiä ostamaan ilmaislippuja joiltain trokareilta 100€/kpl?Osta tori.fi:stä. Fiksuun hintaan näytti olevan lippuja saatavilla (esim. hyvät paikat 100€ kpl).
Itse olen aikoinaan huuto.netissä narauttanut muutaman lipputrokarin verottajalle.Mä itse virittelin jo ajatusta, että olisi käynyt varaamassa joltain trokarilta liput ja pyytämään tuomaan ne klo 18:30 vaikka Kisiksen päätyyn. Siellähän olisi ihmissaasta sitten lumisateessa värjötellyt ilmaislippujensa kanssa.
Illan torijuhlat ja kattaus...pidän Vesalasta, Ellinoora ok ja JVG kuuluu kiekkokalustoon. Mutta ihan kuin se huippu tässä oltais koettu jo 2019 ja nyt vahvaa vanhan toistoa.
FutisForumilla mietittiin sitä, että kyseisen sivun käyttäjät hankkisivat mahdollisimman paljon noita lippuja, jotta muut eivät pääsisi juhlistamaan jääkiekon olympiakultaa. Kyllä näitä pahoja ihmisiä on tällaisillakin hetkillä valitettavasti olemassa.
Ukrainan rajallakin taitaa jotain tapahtua, mutta päivän suurin järkytys olisi Vesala laulamassa Finlandiaa.
Haluaisin tavallisena tallaajana saada tuollaisen vastaanoton.
Jos olisin ollut samaan aikaan tulossa tuolta laukkujen vastaanotosta / terminaalista niin pitäisin helkkarinmoista möykkää ja sit tulisin tuolta ovesta naureskelisin ettei ne vielä tuu. Ainakin yrittäisin tuota.
Tjaa, eiköhän nuo mene VIP-terminaalin kautta johon ei tavallisilla pulliaisilla pahemmin asiaa ole.