Divarijyrä
Jäsen
Eniten tässä paskassa ärsyttää niiden lapsien puolesta jotka odottivat pelaajia ja esiintyjiä mutta näkivätkin studion ja kanahampparin.
Eipähän ois voinu Tv5:nen enempää vetää vihkoon tuota lähetystä, ei helvetti sentään mitä paskaa. Osku selittää jostain lanttulooran valmistuksesta ja siitä miten siihen kannattaa valmistautua psykologiselta kantilta, siihen heti perään mainosta ja sitten takaisin studioon pohtimaan tämän olympiakullan merkitystä suomalaiselle kiekkoilulle.
Kyllä eilen Porilaisten marssi soitettiin voitetun finaalin jälkeen.Soitettiinkohan jääkiekon Olympiakullan kunniaksi ollenkaan Porilaisten marssia niin kuin on ana muulloin tehty Olympiavoiton kunniaksi? Minä en ainakaan kuullut sitä heti pelin päätyttyä. Aikamoinen moka jos ei soitettu ollenkaan
Todella vaisut kultamitalijuhlat eivätkä keksi mitään uutta. Sama vanha kaava ja samat kuluneet esiintyjät. Olisi ollut vaikka joku torvisoittokunta joka olisi soittanut Porilaiten marssin, Maamme laulun, ynnä muuta niin tulisi vähän arvokkuutta ja juhlamieltä.
Soitettiinkohan jääkiekon Olympiakullan kunniaksi ollenkaan Porilaisten marssia niin kuin on ana muulloin tehty Olympiavoiton kunniaksi? Minä en ainakaan kuullut sitä heti pelin päätyttyä. Aikamoinen moka jos ei soitettu ollenkaan
Erittäin samaa mieltä! Mutta kyllä Porilaisten marssi kuultiin... Ei tosin pelasta koko farssia!Todella vaisut kultamitalijuhlat eivätkä keksi mitään uutta. Sama vanha kaava ja samat kuluneet esiintyjät. Olisi ollut vaikka joku torvisoittokunta joka olisi soittanut Porilaiten marssin, Maamme laulun, ynnä muuta niin tulisi vähän arvokkuutta ja juhlamieltä.
Soitettiinkohan jääkiekon Olympiakullan kunniaksi ollenkaan Porilaisten marssia niin kuin on ana muulloin tehty Olympiavoiton kunniaksi? Minä en ainakaan kuullut sitä heti pelin päätyttyä. Aikamoinen moka jos ei soitettu ollenkaan
Se jäi vähän puuttumaan, että Osala ei lähetyksen aikana revolverihaastatellut studion Juhania, Anskua ja Oskua.mä olen kyllä pettynyt, ettei saatu Osalan kommentteja tänään
Erittäin kuvaava tilanne! Herää kysymys, saako nämä henkilöt, joita toimittajiksi ilmeisesti pitäisi kutsua, Jussi Saarinen et. al. oikeesti palkkaa siitä mitä tekevät?? 2022??Se jäi vähän puuttumaan, että Osala ei lähetyksen aikana revolverihaastatellut studion Juhania, Anskua ja Oskua.
"On tää huikeeta olla haastattelamassa täällä Leijonien kultajuhlassa entistä Leijonaa eli Oskua. Osku, onko tää susta oikeesti niinku ihan huikee paikka?"
Se jäi vähän puuttumaan, että Osala ei lähetyksen aikana revolverihaastatellut studion Juhania, Anskua ja Oskua.
"On tää huikeeta olla haastattelamassa täällä Leijonien kultajuhlassa entistä Leijonaa eli Oskua. Osku, onko tää susta oikeesti niinku ihan huikee paikka?"
Toisaalta Jussi "Duke Nukem" Saarisen vertaaminen ihan pystymetsästä kaivettuun Osalaan on silti jotenkin väärin. Ihan huikeeta sanoa näin Saarisesta, mutta silti.Erittäin kuvaava tilanne! Herää kysymys, saako nämä henkilöt, joita toimittajiksi ilmeisesti pitäisi kutsua, Jussi Saarinen et. al. oikeesti palkkaa siitä mitä tekevät?? 2022??
Tässä olet kyllä oikeassa “bro”. Onhan heissä iso ero, mutta aika kevyttä on ollut “Duke Nukeminkin” (Damn I’m looking good) sisällön tuotto lätkäskenessä imho!Toisaalta Jussi "Duke Nukem" Saarisen vertaaminen ihan pystymetsästä kaivettuun Osalaan on silti jotenkin väärin. Ihan huikeeta sanoa näin Saarisesta, mutta silti.
Haajasen mukaan "haluttiin priorisoida haastatteluja ja analyysejä".
Olivat jo matkalla takas jenkkeihin.Missasin koko homman. Kime ja Teme eivät olleet juontamassa?