Peking 2022: Suomi

  • 241 556
  • 1 893

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olisi voinut edes yksitellen kuuluttaa pelaajat ja valmentajat stadionille, niin olisi saanut huudatettua yleisöä varsinkin Anttilan, Björnisen ja Jalosen kohdalla. Perälällä ja TV5:llä oli varmaan joku sopimus, että pitää kuuluttaa joukkue stadionille mahdollisimman nopeasti, että päästään kuulemaan Grönmanin analyyseja.
 

kymppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jalostakin enemmän kännissä taisivat sittenkin olla ne, jotka Discoveryllä tästä lähetyksestä olivat vastuussa. Täysin turhanpäiväistä lässytystä studiossa, kun voisi näyttää sitä kansanjuhlaa, joka oli menossa. Farssi.
 

Driver

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Suomi, Suomalaiset NHL:ssä, V. Ze
"Viestisi on vastaanotettu ja vastaamme viestiisi mahdollisimman pian.

Jos sinulla on lisäkysymyksiä, voit vastata tähän viestiin."
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Käykäähän tukkimassa D+:n facebookin inbox yksityisviesteillä!

Taidan tehdä sen mistä yleensä moitin muita: laitan tuohon julkaisun kommentteihin. Mainitsen myös, että jatkoajan seuranta oli paljon hauskempaa ja suorastaan hehkui positiivista energiaa.
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
"Kiitos erinomaisesta kultajuhlasta! Oli toteutettu olympiakullan vaatimalla arvokkuudella. Lähetättehän myös mahdollisen MM-kisojen kultajuhlan, vaikka itse kisat näyttääkin MTV?"
"Kiitän teitä tämän arvokkaan tilaisuuden vielä arvokkaammasta välittämisestä suomalaisiin koteihin. Toivon mukaan NHL jää pois Milanostakin 2026, niin Suomen mahdollisuudet kultaan paranevat ja jos silloin Suomi on taas olympiavoittaja, niin minä ja uskallan sanoa puhuvani koko Suomen puolesta, toivon, että te olette silloin vastuussa kansakunnan kuva- ja äänimuistista. Tämä oli kuin Breznevin hautajaiset."
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hyvin veti vesala finlandian. Kävikös muuten sale mestoilla? Mulla ainakin meni ohi
Todennäköisesti meni kaikilta muiltakin, koska Oskun kaalilaatikkopuheet vei voiton.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös