Ketkä teki Pohjois-Korean maalit?
Se heidän suuri johtajansa. Samoin hän myös syötti maalit ja torjui nollapelin.
Ketkä teki Pohjois-Korean maalit?
Käyn kehumassa.Käykäähän tukkimassa D+:n facebookin inbox yksityisviesteillä!
"Kiitos erinomaisesta kultajuhlasta! Oli toteutettu olympiakullan vaatimalla arvokkuudella. Lähetättehän myös mahdollisen MM-kisojen kultajuhlan, vaikka itse kisat näyttääkin MTV?"Käyn kehumassa.
Raportoitu, nettivinkattu, ignorattu.Käyn kehumassa.
Käykäähän tukkimassa D+:n facebookin inbox yksityisviesteillä!
Missasin koko homman. Kime ja Teme eivät olleet juontamassa?Ilmeisesti tykätty lähetys ollut tämä. Palautetta on vyörynyt.
Discoveryn kultajuhlista murskakritiikkiä: ”Tv-lähetys kuvaa vain studion höpöttelyä”
Moni pettyi lähetykseen kultajuhlista. Kaikki eivät sitä edes nähneet.www.iltalehti.fi
"Kiitän teitä tämän arvokkaan tilaisuuden vielä arvokkaammasta välittämisestä suomalaisiin koteihin. Toivon mukaan NHL jää pois Milanostakin 2026, niin Suomen mahdollisuudet kultaan paranevat ja jos silloin Suomi on taas olympiavoittaja, niin minä ja uskallan sanoa puhuvani koko Suomen puolesta, toivon, että te olette silloin vastuussa kansakunnan kuva- ja äänimuistista. Tämä oli kuin Breznevin hautajaiset.""Kiitos erinomaisesta kultajuhlasta! Oli toteutettu olympiakullan vaatimalla arvokkuudella. Lähetättehän myös mahdollisen MM-kisojen kultajuhlan, vaikka itse kisat näyttääkin MTV?"
Todennäköisesti meni kaikilta muiltakin, koska Oskun kaalilaatikkopuheet vei voiton.Hyvin veti vesala finlandian. Kävikös muuten sale mestoilla? Mulla ainakin meni ohi
Done."Kiitos erinomaisesta kultajuhlasta! Oli toteutettu olympiakullan vaatimalla arvokkuudella. Lähetättehän myös mahdollisen MM-kisojen kultajuhlan, vaikka itse kisat näyttääkin MTV?"