Peking 2022: Suomi

• 247 265
  • 1 889

kymppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jalostakin enemmän kännissä taisivat sittenkin olla ne, jotka Discoveryllä tästä lähetyksestä olivat vastuussa. Täysin turhanpäiväistä lässytystä studiossa, kun voisi näyttää sitä kansanjuhlaa, joka oli menossa. Farssi.

Driver

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Suomi, Suomalaiset NHL:ssä, V. Ze
"Viestisi on vastaanotettu ja vastaamme viestiisi mahdollisimman pian.

Jos sinulla on lisäkysymyksiä, voit vastata tähän viestiin."

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Käykäähän tukkimassa D+:n facebookin inbox yksityisviesteillä!

Taidan tehdä sen mistä yleensä moitin muita: laitan tuohon julkaisun kommentteihin. Mainitsen myös, että jatkoajan seuranta oli paljon hauskempaa ja suorastaan hehkui positiivista energiaa.

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
"Kiitos erinomaisesta kultajuhlasta! Oli toteutettu olympiakullan vaatimalla arvokkuudella. Lähetättehän myös mahdollisen MM-kisojen kultajuhlan, vaikka itse kisat näyttääkin MTV?"
"Kiitän teitä tämän arvokkaan tilaisuuden vielä arvokkaammasta välittämisestä suomalaisiin koteihin. Toivon mukaan NHL jää pois Milanostakin 2026, niin Suomen mahdollisuudet kultaan paranevat ja jos silloin Suomi on taas olympiavoittaja, niin minä ja uskallan sanoa puhuvani koko Suomen puolesta, toivon, että te olette silloin vastuussa kansakunnan kuva- ja äänimuistista. Tämä oli kuin Breznevin hautajaiset."

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hyvin veti vesala finlandian. Kävikös muuten sale mestoilla? Mulla ainakin meni ohi
Todennäköisesti meni kaikilta muiltakin, koska Oskun kaalilaatikkopuheet vei voiton.

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
"Kiitos erinomaisesta kultajuhlasta! Oli toteutettu olympiakullan vaatimalla arvokkuudella. Lähetättehän myös mahdollisen MM-kisojen kultajuhlan, vaikka itse kisat näyttääkin MTV?"
Done.

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Joo-o, ei jäänyt TV5:n lähetyksestä jälkipolville kerrottavaa. Stadikalle osui ilmeisesti talven pahimpia myrskyjä, mutta sitä ei kyllä tv-kuvista havainnut. Sen verran surkeasti lähetys oli itse pääkallopaikalla. Myöskin yleisömäärä jäi hyvinkin epäselväksi, koska kaikki yleisöstä otetut pätkät olivat (ilmeisesti tietoisesti) kuvattu tosi läheltä, eli siinä näkyi vain pari riviä ihmisiä kokonaisen katsomon sijasta.

Ymmärrän myös sen, että juhla järjestettiin pika-aikataululla. Tässä ei ole kuitenkaan kulunut kuin 36 tuntia päätössummerista, joten kiireitä on ollut. Aikataulu on stressaava, kun joukkue tulee Suomeen kaukaa ja monilla on kiire jo seuraavaan paikkaan.

TV5:n lähetyksen kautta oli vaikea sanoa, oliko tapahtuma onnistunut vai ei. Koko lähetys oli vedetty ikään kuin sellaisella ilmeellä, ettei kamerat olisi saaneet kuvata lavaa. Koko 1,5h lähetyksen aikana lavalla kuvattiin yksi Ellinooran biisi, yksi JVG:n potpuri ja Vesalan Finlandia. Pojun "Poika saunoo" ja Portion Boysin "Vauhti kiihtyy" oli ignorattu täysin lähetyksestä. Mainittiinko juontaja Juha Perälääkään edes nimeltä lähetyksessä?

Muutenkin lähetyksessä tuoksahti puuhastelu ja täysi suunnittelemattomuus tapahtuman kulusta. Ruohola haastattelee pelaajia kesken ohjelmanumeron, eli mm. Filppula joutui tulemaan lavalta tv-kameroiden haastateltavaksi, eikä haastattelussa ollut mitään pointtia. Kas kun eivät Vesalan Finlandian aikana tehneet jotain haastattelua.

Jos tässä oli taustalla joku viime hetken riita lähetysoikeuksista, ymmärrän lopputuloksen. Silloin jouduttiin hätäratkaisuna viettämään yli puolet ajasta studion puolella vanhoja pätkiä katsellessa. Muussa tapauksessa täysin ala-arvoinen suoritus.

Discoveryn päätä ei facebookin puolella silitellä tällä hetkellä:

p_3ksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TBL, Jukurit
Eipähän ois voinu Tv5:nen enempää vetää vihkoon tuota lähetystä, ei helvetti sentään mitä paskaa. Osku selittää jostain lanttulooran valmistuksesta ja siitä miten siihen kannattaa valmistautua psykologiselta kantilta, siihen heti perään mainosta ja sitten takaisin studioon pohtimaan tämän olympiakullan merkitystä suomalaiselle kiekkoilulle. Toki itse kultaleijonat ja artistit kannattaa sivuuttaa, vittuakos niillä. Empähän ole ainakaan ainut pettynyt kun katsoo tuota Discoveryn FB:n kommenttiosiota, palautetta ainakin tuntuu tulevan ja hyvä niin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy