flintstone
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Olipa pitkä sekunti, sen verran oli tv:n kellossa aloituksessa. 1.erä pelattu, tilanne siis 0-1.
Koko 90-luvun olen katsonut NHL:stä vastaavaa kuvaa eikä yksikään drama queen -selostaja itkenyt kokonaista erää kuvanlaadusta.Mä en ole koskaan ennen viihtynyt Makisen selostuksen ääressä. En ainakaan näin hyvin. Onhan toi kuvanlaatu ihan käsittämätöntä, ja samoin se, että ohjaaja kuvaa yleisöä kesken pelin. Venäjä käy sotaa, mutta kunnollisiin kameroihin ei ole varaa; perus 1970-luku.
Samanlaista paskaa se oli viime kaudellakin Jokereiden vieraillessa Nizhnekamskissa.
Koko 90-luvun olen katsonut NHL:stä vastaavaa kuvaa eikä yksikään drama queen -selostaja itkenyt kokonaista erää kuvanlaadusta.
PS. Mun töllössä näkyy niin kiekko kuin pelaajien numerotkin. Viasat voisi vähän panostaa ja ostaa Mäkiselle uuden monitorin.
Koko 90-luvun olen katsonut NHL:stä vastaavaa kuvaa eikä yksikään drama queen -selostaja itkenyt kokonaista erää kuvanlaadusta.
Niin, silloin jotenkin maagisesti näkivät pelaajat ja kiekon ja pystyivät selostamaan peliä, eivätkä itkeneet puolta tuntia "mä en ala jos ei oo HD".Niin, että selostajat eivät valittaneet silloin kun tämä 4:3 suttu oli standardi?
Lähetyksen tasosta viis, onneksi Jokereiden pelaaminen on tällä hetkellä todellista viihdettä. Sexy hockey on tehnyt paluun.