Pe 9.10.2015 Neftehimik Nižnekamsk - Jokerit

  • 11 269
  • 146

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Olipa pitkä sekunti, sen verran oli tv:n kellossa aloituksessa. 1.erä pelattu, tilanne siis 0-1.
 

Mietsuslav

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mä en ole koskaan ennen viihtynyt Makisen selostuksen ääressä. En ainakaan näin hyvin. Onhan toi kuvanlaatu ihan käsittämätöntä, ja samoin se, että ohjaaja kuvaa yleisöä kesken pelin. Venäjä käy sotaa, mutta kunnollisiin kameroihin ei ole varaa; perus 1970-luku.
Koko 90-luvun olen katsonut NHL:stä vastaavaa kuvaa eikä yksikään drama queen -selostaja itkenyt kokonaista erää kuvanlaadusta.

PS. Mun töllössä näkyy niin kiekko kuin pelaajien numerotkin. Viasat voisi vähän panostaa ja ostaa Mäkiselle uuden monitorin.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Samanlaista paskaa se oli viime kaudellakin Jokereiden vieraillessa Nizhnekamskissa.

No ihan noin pitkä muisti mulla ei näin tärkeän asian osalta ole, mutta uskoisin nähneeni jonkun muun Neftehimikin matsin Viasatilta enkä varmasti olisi katsonut, jos kuva olisi ollut tämmöinen
 

Barry Manilow

Jäsen
Suosikkijoukkue
California Golden Seals
Koko 90-luvun olen katsonut NHL:stä vastaavaa kuvaa eikä yksikään drama queen -selostaja itkenyt kokonaista erää kuvanlaadusta.

PS. Mun töllössä näkyy niin kiekko kuin pelaajien numerotkin. Viasat voisi vähän panostaa ja ostaa Mäkiselle uuden monitorin.

Mun koneelta Jokeripelaajat sekoittuvat kaukokuvassa jäähän. Kamera ei myöskään pysy pelin mukana.

Mäkiseltä toivoisi samanlaista rauhallisuutta kuin mitä Antero Karapalo esitti aikanaan. Silloin selostaja otti rauhallisesti eikä itkenyt pieniä puutteita. Toivottavasti toisessa erässä kuullaan vähemmän itkemistä.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Kyllä Mäkinen vähän ylireagoi. Tykillä katsoessakin numerot näkyvät auttavasti, vaikkei kuva niin terävä kun pienemmällä ruudulla olisi. Voisi kuvitella, että Mäkisellä on kuitenkin ihan laatulaite josta katsoo, joten joko liiottelee, tai sitten Instrusta apuja. Eniten tässä itseäni vituttaa tuo 4:3, jota ei todellakaan odottaisi näkevän enää missään
 

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Koko 90-luvun olen katsonut NHL:stä vastaavaa kuvaa eikä yksikään drama queen -selostaja itkenyt kokonaista erää kuvanlaadusta.

Joo ja mä katsoin 80-luvulla vielä mustavalkoisesta kakkostelkkarista futista, jos toinen telkkari ei ollut vapaana. Nyt on kuitenkin vuosi 2015.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Koko 90-luvun olen katsonut NHL:stä vastaavaa kuvaa eikä yksikään drama queen -selostaja itkenyt kokonaista erää kuvanlaadusta.

Niin, että selostajat eivät valittaneet silloin kun tämä 4:3 suttu oli standardi?

Aika kamalaahan tätä on katsoa. Mielenkiintoista olisi nähdä joskus että tämä nippu menisi pitkälle pleijareissa. Pari kautta sittenhän selvisikin kahdeksan sakkiin. Eiköhän siinä viimeistään tokalla kierroksella Medvedev roudaisi paikalle vähän tuoreempaa tekniikkaa.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Jokereilta hieman kuittia Twitterissä Mäkiselle :D
 

Mietsuslav

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niin, että selostajat eivät valittaneet silloin kun tämä 4:3 suttu oli standardi?
Niin, silloin jotenkin maagisesti näkivät pelaajat ja kiekon ja pystyivät selostamaan peliä, eivätkä itkeneet puolta tuntia "mä en ala jos ei oo HD".

No, joku kävi näköjään ravistelemassa pullanmurut Mäkisen rinnuksilta ja nyt keskittyy jo vähän peliinkin.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
ylivoimaa
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
On tuo Jokereiden ylivoima aivan säälittävällä tasolla.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Ja se on nimenomaan noi Reginit kun käyvät aina ryssimässä siellä 1:30 ja kakkos yv-pääsee aloittamaan oman osuutensa usein keskialueelta tms.
 

Viru$

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lähetyksen tasosta viis, onneksi Jokereiden pelaaminen on tällä hetkellä todellista viihdettä. Sexy hockey on tehnyt paluun.
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Lähetyksen tasosta viis, onneksi Jokereiden pelaaminen on tällä hetkellä todellista viihdettä. Sexy hockey on tehnyt paluun.

Tämä ilta on näköjään täyttä huumoria! :)
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Sekoitan kokoajan Kuldan erehdyttävästi Riku Hahliin. Ei sillä, että pelityylissä olisi jotain samaa, mutta tuo numero hämää ihan liikaa.

Jokereiden hallinnassa tämä lievästi etenee, mutta harmiksemme johto on vain yksi maali.

Kolmatta erää en valitettavasti voi katsoa, koska muut puuhat kutsuvat näin perjantai iltana, mutta auta armias jon en näe tunnin päästä Jokereiden voittaneen ottelun!!!

Mitä eroa on väärässä vaihdossa ja liikaa miehiä kentällä vihellyksessä? Mäkinen?
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Jokerit alivoima, Olimb kai teki jotain.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jokerit av, liikaa miehiä jäällä
 

Jeffrey

Jäsen
Varmasti jo läpi koluttu ja kaluttu aihe täällä, mutta itse pääsin vasta vastaanottimien ääreen. Huhhuh tota kuvaa! Melko legendaarista katsella Jokereita näin!
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Venäjän poika poltti päreensä Ohtamaahan.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Berezin alkaa hakkaamaan silmittömästi Ohtamaata joka vain suojasi naamaansa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös