flintstone
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Huhtala tyhjiin 0-3. Joensuulle syöttö. Voitto menneisyydestä.
Piti oikein kelata taaksepäin ja katsoa uudelleen :DHaha, graafikoiden Jokerit logosta puuttuu kummatkin silmät :D
Paskaa peliä Jokereilta voitosta huolimatta.
Edellisen ottelun sortumisen jälkeen Jokerit pelasi hyvän puolustuspelin, eikä missään vaiheessa ollut isommin vaikeuksissa. Peli oli kontrollissa. "Paska peli" on vähän paksua ellei sitten odota Jokerien vievän jokaista peliä 6-0.
Niin 16 maalia omiin kolmessa viime vieras ottelussa. Nyt paketti pysyi hyvin kasassa ja siihen olen tyytyväinen. Pelattiin paljon paremmin joukkueena.
Kuulostaa erikoiselta, saako screenshottia? :)Piti oikein kelata taaksepäin ja katsoa uudelleen :D
Kuulostaa erikoiselta, saako screenshottia? :)
Tuohan on ollut läpi koko alkukauden myös esimerkiksi Areenan jumbolla ja muutenkin aina lähetyksissä.Kyllä paikallinen osaaja veti kaikin puolin hienosti toteutuksen.
Tuohan on ollut läpi koko alkukauden myös esimerkiksi Areenan jumbolla ja muutenkin aina lähetyksissä.
No ei. Kyllä peli oli kauden toiseksi huonoin Traktor-matsin jälkeen. Viisikkopeli aivan sekaisin ja halutonta. Onneksi vastustaja oli vielä huonompi ja Henke oma itsensä.Niin 16 maalia omiin kolmessa viime vieras ottelussa. Nyt paketti pysyi hyvin kasassa ja siihen olen tyytyväinen. Pelattiin paljon paremmin joukkueena.
Ei loukkaantunut vaan veti hajavaihtoja omalla tasollaan. Sekavassakaan pelissä tai juuri siksi Salmista ei uskallettu peluuttaa enempää.Näin vasta 3 erän 17min. Kuva katseltava. Loukkaantuiko Salminen? Jokerit vaikutti olevan semi ok pelin suhteen.
No ei. Kyllä peli oli kauden toiseksi huonoin Traktor-matsin jälkeen. Viisikkopeli aivan sekaisin ja halutonta. Onneksi vastustaja oli vielä huonompi ja Henke oma itsensä.
Joo oli siellä asennetta ja tahtoa enemmän mutta jotenkin nää pari peliä on olleet haluttoman näköistä räpiköintiä mutta ehkä homma taas skarppaantuu kotona, kun vastustajatkin on luokkaa parempia.Ei lähelläkään kauden parasta tietenkään. Lähtokohdat huomioon ottaen suoriuduttiin kelvollisesti.Puolustuksen kautta lähdettiin pelaamaan eikä siellä vastustajalla kovin montaa huippupaikkaa ollut. Jokerit pelasi Traktoria vastaan haluttomasti. Tänään oli ihan eri asenne ja jos et sitä huomannut niin sille minä en voi mitään.