Jotenkin ois sellainen muistikuva, että tuolta Neftehimikistä oon joskus nähnyt normaaliakin kuvaa. Unohtaneet, että pitäs saada lähetystä uuniin, ja nyt paniikkiratkaisuna muutama paikallinen hörhö kuvailee pikkujurrissa kännykkäkameroilla tätä..
Samanlaista paskaa se oli viime kaudellakin Jokereiden vieraillessa Nizhnekamskissa.Jotenkin ois sellainen muistikuva, että tuolta Neftehimikistä oon joskus nähnyt normaaliakin kuvaa. Unohtaneet, että pitäs saada lähetystä uuniin, ja nyt paniikkiratkaisuna muutama paikallinen hörhö kuvailee pikkujurrissa kännykkäkameroilla tätä..
Ei nyt sentään. Mutta mennään huumorilla.Huikeeta juttua tällä selostajalla. Onko joka matsissa samanlaista läppää?
Nähdäkseni todistamme jonkinasteista hermoromahdusta. Joko vihdoin päästäisiin eroon tästä pellestä.Onks toi Mäkinen kännissä?
Nyt mutella siis onneksi.
Mä en ole koskaan ennen viihtynyt Makisen selostuksen ääressä. En ainakaan näin hyvin. Onhan toi kuvanlaatu ihan käsittämätöntä, ja samoin se, että ohjaaja kuvaa yleisöä kesken pelin. Venäjä käy sotaa, mutta kunnollisiin kameroihin ei ole varaa; perus 1970-luku.Tiettyyn pisteeseen saakka Mäkisen rage on hauskaa.
0+1 jo tänään :)Salminen ei vakuuta.
"Tämä on kaikinpuolin ihan täysi vitsi. Niin selostuksen osalta kuin kuvanmkin osalta. Pyydän anteeksi että valun kuvan kanssa samalle tasolle." -Mäkinen