Sääntöjen mukaan meni mutta sääntö on tältä osin vähän tyhmä.MITÄ VITTUA TUKIA KATKAISET PELLN TUOSSA TILANTEESSA?
Sääntöjen mukaan meni mutta sääntö on tältä osin vähän tyhmä.MITÄ VITTUA TUKIA KATKAISET PELLN TUOSSA TILANTEESSA?
EI tämä on niitä jäähyjä, että peli vihelletään heti poikki kun se voi viheltää myös linjuri.Lukolla kuusi kenttäpelaajaa jäällä ja SaiPalla kiekko ihan hyvässä paikassa. Olisi kai voinut odottaa että Lukko saa kiekon ja laittaa peli poikki?
Siihen loppui ne hyvät tuomiotTurussa on mun mielestä ainakin tuomarit olleet ihan ok. Tosin voisin mä Kerhon häviölläolosta syyttää tuomareitakin, mutta kyllä Kerho on toistaiseksi ryssinyt tämän ihan itse.
Selvä. Sinänsä hölmöä, koska SaiPakin kärsi hieman siitä että pelasivat kuudella. Kuka tietää vaikka SaiPa olisi tehnyt maalin.EI tämä on niitä jäähyjä, että peli vihelletään heti poikki kun se voi viheltää myös linjuri.
Ei ole sellaista sääntöä. Käsi ylös ja kun koskee kiekkoon pätee myös liikaa pelaajia tilanteisiin.Sääntöjen mukaan meni mutta sääntö on tältä osin vähän tyhmä.
Mitäs säälittävää tuossa on? Otettu oppia Kärppä-pelaajista.Kärpät ei riko joten Nicke-Nax ui rintaa ja tuomaristo ostaa. Säälittävää..