Pe 8.2.2019 Otteluseuranta (Liiga)

  • 49 816
  • 781

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Onko millään paikkakunnalla tänäänkään hyviä tuomareita? Järjetöntä itkua taas ja tuntuu, että kaikkia joukkueita sorretaan jälleen kerran.
Turussa on mun mielestä ainakin tuomarit olleet ihan ok. Tosin voisin mä Kerhon häviölläolosta syyttää tuomareitakin, mutta kyllä Kerho on toistaiseksi ryssinyt tämän ihan itse.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Onko millään paikkakunnalla tänäänkään hyviä tuomareita? Järjetöntä itkua taas ja tuntuu, että kaikkia joukkueita sorretaan jälleen kerran.
"Järjetöntä itkua?" Mielenkiintoinen ja varsin vahva näkemys tilanteesta.
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Tää muuten taitaa olla totta. Eikös alkukaudesta joku maali hylätty vaikkei ollut kontaktia, koska maskin tekijä oli moken alueella.
Ja oisko vielä ollut nyt niin että vetohetkellä jalka oli alueella, sen jälkeen vasta hyppy, mutta tämä vetohetki määritellään maalivahdin häirinnän merkiksi kun jalka vielä silloin oli maalivahfin alueella. Korjatkaa jos oon väärässä, mutta tälläinen muistikuva on.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kyllä kannattaa maksaa Telialle 24,95 euroa kuussa, jotta näkee erätauolla kun pari poroa vitsailee. Hassua.
Eikös se nyt kuitenkin ole tärkeintä, että näet mitä niiden erien aikana tapahtuu?
Toki, olisihan se huippuluokan erätaukoviihdekin suotavaa.
 

BussiKUSKI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ennen Tomek Valtosta ja heti sen jälkeen
Kaikki JYPin fanitkin olivat valmiit hyväksyy ton. Yleensä vähän tiukempia tilanteita mitkä hylätään.

Vaasassa on siis aina tiukka paikka, 1/15 hyväksytään videoista
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: teba
Suosikkijoukkue
HIFK
Kärpät on kyllä päässy mun ihon alle. Ärsyttää suunnattomasti tuo sisäsiittoisuus sekä tuo tämän kauden ylivoima. Kärpät on uusi Jokerit mun inholistalla.

Älä nyt mene syyttämään lestadiolaisia. Arka aihe. Todella arka. Ja pohjoiseenhan on tullut apajille paljon uutta verta.
 

mayra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slava Ukraini
Kärpät on kyllä päässy mun ihon alle. Ärsyttää suunnattomasti tuo sisäsiittoisuus sekä tuo tämän kauden ylivoima. Kärpät on uusi Jokerit mun inholistalla.

No varmasti ärsyttää ylivoimaisuus. Eipä se tosin loputtomiin kestä, jos lohduttaa. Mitä tarkoittaa tässä tapauksessa tuo sisäsiittoisuus?
 

Barney

Jäsen
"Järjetöntä itkua?" Mielenkiintoinen ja varsin vahva näkemys tilanteesta.
No jos ketjun noin joka viides viesti käsittelee tuomaritoimintaa, niin ainakin itse lasken sen melko järjettömäksi itkuksi. Objektiivisen tarkkailijan näkökulmasta kuitenkin todennäköisesti lähes jokaisessa ottelussa on tuomaritoiminta ollut tasapuolista ja kelvollista.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
SaiPa-Lukko. SaiPalle jäähy ajassa 44.04, Tyler Morley istumaan. Ja saa vielä 2+2 minuuttia. Voi paska, Lukon maalia ei tartte odotella neljään minuuttiin ainakaan.
 

Yargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, KeKi
Kärpät saa ilmeisesti myös huutoalivoimia kotonaan, kun on saanut toiseksi eniten jäähyjä liigajoukkueista kotipeleissä.

Kärpät pyrkii pelaamaan kotona aktiivisesti ja aggressiivisesti. Se tuottaa paljon kiekonriistoja, hallintaa ja maaleja mutta se tuottaa myös keskimääräistä enemmän jäähyjä. Liigan paras alivoima tämän kuitenkin kestää ja plussan puolelle jäädään tuon pelityylin kanssa. Vieraissa Kärpät on esittäneet viime aikoina aika kliinistä pelaamista.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
No jos ketjun noin joka viides viesti käsittelee tuomaritoimintaa, niin ainakin itse lasken sen melko järjettömäksi itkuksi. Objektiivisen tarkkailijan näkökulmasta kuitenkin todennäköisesti lähes jokaisessa ottelussa on tuomaritoiminta ollut tasapuolista ja kelvollista.
No tunteiden vallassa mennään. Kuitenkin objektiivisuutta minäkin odotan kaikesta huolimatta.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Nyt ei enää SaiPan alivoima voi kestää. Lukko tehnee kohta varmaankin maalin.
 

Darumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vähän ihme, että tuomareilla oli munaa viheltää tuo toinenkin kakkonen. Ei sillä, että tuo Lukkoa juuri hyödyttäisi.
 

mayra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slava Ukraini
Ja oisko vielä ollut nyt niin että vetohetkellä jalka oli alueella, sen jälkeen vasta hyppy, mutta tämä vetohetki määritellään maalivahdin häirinnän merkiksi kun jalka vielä silloin oli maalivahfin alueella. Korjatkaa jos oon väärässä, mutta tälläinen muistikuva on.

Lisäksi, jos maskimies käyttää jalkojaan pumppuina, niin hylkäys on silloin selviö.
 

Altec

Jäsen
MITÄ VITTUA TUKIA KATKAISET PELLN TUOSSA TILANTEESSA?
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Rupee tolpat olemaan tasan Helsingissä
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
No nyt Lukolle jäähy väärästä vaihdosta. Voi vittujen kevät tota touhua, just Mikkelin pelissä keskiviikkona tuli kaksi vaihtovirhejäähyä. Silloin ei tosin pelattu ylivoimaa, nyt pelattiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös