Onko millään paikkakunnalla tänäänkään hyviä tuomareita? Järjetöntä itkua taas ja tuntuu, että kaikkia joukkueita sorretaan jälleen kerran.
Sääntökirjan mukaanhan tuo on selvä hylky, kun hyökkääjän luistin oli puoli metriä maalivahdin alueella ja seisoi maskissa eli häiritsi maalivahtia. Kontakti oli kyllä mitätön eli tuskinpa se vaikutti päätökseen juurikaan.
Sehän kertoo vaan siitä että jotain on tehty oikein. Lukko ei herätä oikein mitään tunteita.Kärpät on kyllä päässy mun ihon alle. Ärsyttää suunnattomasti tuo sisäsiittoisuus sekä tuo tämän kauden ylivoima. Kärpät on uusi Jokerit mun inholistalla.
Jokerit tosin ei saa huutoylivoimia kotonaansa.Kärpät on kyllä päässy mun ihon alle. Ärsyttää suunnattomasti tuo sisäsiittoisuus sekä tuo tämän kauden ylivoima. Kärpät on uusi Jokerit mun inholistalla.
Onhan kamalaa repimistä ja roikkumista Saipan peli. Lukko koittaa vastata, mutta nää on tehneet siitä oikein taidetta. Mikäs siinä kun tuomarit antaa tehdä, Lukolle on pari heppoisempaa vihelletty...
Tämä on kyllä niin totta, puolet otteluseurannasta pelkkää tuomareista kitinää illasta toiseen.
Se on hyvä, että siellä ollaan kuitenkin samoilla linjoilla tuomarien huonoudesta. Lappeenrannan pelissä ainakin joidenkin SaiPa-kannattajien mielestä tuomari suosii Lukkoa ja Lukko-fanien mielestä SaiPaa. Kai sekin on jotenkin mahdollista.Vaasan tilanteen ratkaisua ihmettelee molempien joukkueiden kannattajat. Että se siitä.
Joo ei enää. Aikoinaan Favorin heitti Ohtamaan pihalle Hjallis Areenalla kun Favorin kysyi "rikotulta" pelaajalta että heitänkö ulos. Taisi olla pelikaverin maila joka osui Jokereiden jannua naamaan.Jokerit tosin ei saa huutoylivoimia kotonaansa.
Tilannehuone haluaa Uimalakin mukaan kevään rientoihin!
Ensimmäinen erä meni hyvin, toisessa linja alkoi lipsua molemmin puolin.Se on hyvä, että siellä ollaan kuitenkin samoilla linjoilla tuomarien huonoudesta. Lappeenrannan pelissä ainakin joidenkin SaiPa-kannattajien mielestä tuomari suosii Lukkoa ja Lukko-fanien mielestä SaiPaa. Kai sekin on jotenkin mahdollista.
Pelsuja vastaan mentiin niin hienosti maalille ja nyt ollaa palattu tämmöiseen roiskimiseen ja kulmissa pyörimiseen.
Yksittäistapaukset ovat yksittäistapauksia.Joo ei enää. Aikoinaan Favorin heitti Ohtamaan pihalle Hjallis Areenalla kun Favorin kysyi "rikotulta" pelaajalta että heitänkö ulos. Taisi olla pelikaverin maila joka osui Jokereiden jannua naamaan.