Vahva tunne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Siinähän se tuuripomppu tuli, vittu mä oon ennustaja! Enää Ässille 6 ja jiihaa!1;)
Junno vetäny tän ihan omiin sfääreisään ja vieny kirjekuoria tolpillekkin?IFK:n Rask lataa tolppaan. Jälkipyöritykset päälle, ála Mäkelä - Ronkainen. Selvisimme takaiskuitta!
Riikolalta myös vietiin kiekko maalin takana, siinä oli vielä tilaisuus estää.DeFaziolta surkea ratkaisu 4 vs 2 hyökkäyksessä ja tuo aiheutti SaiPan maalin.
En taitanut mainita sanallakaan tätä peliä joten en aio randomjanarin jatkoajassa pätemisyrityksen takia käyttää kallista vapaa-aikaani videoiden kelailuun. Mutta kaikki 47 HIFK:n ottelua tällä kaudella nähneenä voin kertoa että "Osalan tilannettakin" selkeämpiä tilanteita tulemme näkemään vielä tänään. Ja ylipäätään niitä näkee lähes joka pelissä vastustajasta huolimatta. Sinä ja pari muuta kärppäkirjoittajaa ette tunnu ymmärtävän sitä ettei tässä ole kyse kärppien suosimisesta ylipäätään liigassa vaan päinvastoin vastustajasta huolimatta HIFK:n hyljeksimisestä.
Äläs nyt, ollaan me joskus jäähy otettu oman yv:n aikana, niin ei tuo 2 min ole lainkaan itsestäänselvyys.SaiPalle jäähy. 33.57 pelattu eli taas luvassa Lukon maagista ylivoimaa täydet kaksi minuuttia eikä sekuntiakaan vähempää.
Nää on aina hienoja, kun lähempi tuomari näyttää ylös ylös ja kauempi tuomari antaa kakkosen :D
Ei sillä jäähyhän tuo Kohon tilanne oli.
Värilaseilla katsoit, tuskin identtiset tilanteet.Mun mielestä kampituksesta kyllä pitäisi viheltää jäähy aina, mutta ehkä joukkueilla on eri säännöt.
Juu ja tiivistettynä näin. HIFK on pelannut aivan ok pelin etenkin poissaolijat ottaen huomioon ja silti peli on 0-2. Ei siinä tarvita muuta kuin viimeisen päälle hiottu pelisysteemi, tuuria, pari loistavaa yksilösuoritusta ja parempi mv-peli.
Hienoahan tätä on katsella molempien jengien osalta. Punaisilta toivoisin hieman aggrea. Seitinohut neppailufiilis kytee HIFK:n otteista.
Kuka on prosenttijengimies?
Vetäkööt posiposipellet herneet nenään, mutta vittu mitä kurapaskaa taas tarjotaan kotiyleisölle...puoli peliä taas pelattu ja saatana nolla taululla...eikä juuri ees paikkoja. Harhasyöttöjä sitäkin enemmän...ryssikää tämäkin, niin eipä tartte juuri loppukaudella hallile tulla. Vai löytyiskö vielä joku jengin ja kotiyleisön sytyttäjä..??
Joo, turhaa pelleilyä Siikiltä ottaa tyhmä jäähy.Hahahhaha vitun pelle