Että jos kaveri nappaa vastustajan mailan (millä.vaan riumiinosallaam) ja kampittaa sillä oman maalivahtinsa, niin se on sen pelaajan vika jonka mailalla teko tehtiin?Oman pelaajan kamppailulla ehkä osaa asiaan, mutta pelaaja on vastuussa silti omasta mailastaan.
Mun mielestä tuomaritoiminta oli pelin viimeisen minuutin aikana sentään kohtuullista.Siinä tapauksessa ne tekee sen kyllä tosi huonosti.
Ei vaan ihan Liigan sääntöjen mukaan.Siis ihan oikeasti tuo käytiin katsomassa videolta ilman haastoa? Vain Tapparan kohdalla toimitaan näin.
Milläs perusteella? Vittasmäki kompuroi Bryggmanin mailaan ja tuosta kompuroinnista kaatuu myös Heljanko.
Kun on noin kujalla säännöistä, kannattaisi olla hiljaa eikä jatkuvasti nolata itseään enempää.Siis ihan oikeasti tuo käytiin katsomassa videolta ilman haastoa? Vain Tapparan kohdalla toimitaan näin.
Viimeisen minuutin (vai kahden) aikana ei ole haastoja, vaan tuomarit katsovat maalitarkastukset aina tarvittaessa suoraan.Siis missä vitussa on 2min jäähy Tapparalle?
Kyllähän Byggmaxin jalka on jo maalialuueella ja maila Heljangon jaloissa. Kun Vittasmäki lähtee paineistaan, maila liikkuu ja kamppaa Heljangon. Kyllä toi seksilasse mailan sinne maalivahdin jalkoihin itse vie.Vittasmäki ohjaa Bryggmanin mailan Heljangon alle.
Minun mielestäni good goal.
Näytti maila olevan Heljangon luistimen alla josta kaatui, eli aiheutti itse kaatumisen.Pilli meni taskuun. Jatkoaika kutsuu.
Itse olisin maalin hylännyt, mutta nyt ei ja Pelsun unelma elää.
Ei varmaan Ili Varmavuokaan tunne sääntöjäEn mene sanomaan 100% varmaksi kun lähetystä ei voi kelata taaksepäin.. Mutta minusta kuulutettiin, että Tappara haastaa maalin.
Juuri näin. Säännöt ovat vuosien aikana muuttuneet, ja nykyversion mukaan toimittiin. Siinä ei kummempaa.Ei vaan ihan Liigan sääntöjen mukaan.
Just...no joo, pari viime peliä kunnon vääntöä tosiaan. En ole sen enempää kummankaan puolella, että sen puoleen ei ole väliä, mut toi näytti hylyltä ja ois muutama euro tullut, mut ei...26.00 kertoimen live meni itellä mutta nythän tämä sarja alkaa syttyä. Kaks ekaa peliä oli kullin hajusta kiekottelua.
No ei ole. Jos vaikka vastustaja nostaa mailaasi niin, että osuu tätä itseään kasvoihin, niin ei silloin tule jäähyä.Minulle on vaan tullut sellainen käsitys, että omasta mailasta vastuu on aina pelaajalla itsellään.
Voisi joku tulla huutelemaan kuinka tuomarit on Tapparan taskussa?
Kyllähän Byggmaxin jalka on jo maalialuueella ja maila Heljangon jaloissa. Kun Vittasmäki lähtee paineistaan, maila liikkuu ja kamppaa Heljangon. Kyllä toi seksilasse mailan sinne maalivahdin jalkoihin itse vie.