En tiedä, en ole kysynyt. Itse katselen tässä peliä, jossa vastakkain syntymä- ja nykyinen kotikaupunkini jengit.Ei ihme että turenkilaisia kiinnostaa pronssiottelu.
En tiedä, en ole kysynyt. Itse katselen tässä peliä, jossa vastakkain syntymä- ja nykyinen kotikaupunkini jengit.Ei ihme että turenkilaisia kiinnostaa pronssiottelu.
Taidat olla aika välimallin mies.En tiedä, en ole kysynyt. Itse katselen tässä peliä, jossa vastakkain syntymä- ja nykyinen kotikaupunkini jengit.
No näköjään kiinnostaa sinuakin sen verran että täällä olet kommentoimassa. Vähän kuin ne EHT höntsät jotka ei kiinnosta ketään, paitsi että Hartwalli myyty liki loppuun jokaseen peliin. Radiosta nähtynä paikalla Helsingistä punapaitasia katsomassa, joita ei kiinnosta, sekä yksi punapaitainen joukkue jota ei kiinnosta.
Vaihto keskenMissä ulander oli? Huutonaurua!
Olet silti henkinen turenkilainen. Tiedät kyllä miksi.En tiedä, en ole kysynyt. Itse katselen tässä peliä, jossa vastakkain syntymä- ja nykyinen kotikaupunkini jengit.
Tuskin näillä otteilla mahtuu tällä kaudella enää kokoonpanoon.Ton Ulanderin vois heittää vittuun.
Kyllä IFK pelaa nyt mielestäni fiksusti tässä kohtaa. Antaa Tappara ja tukkajukan voittaa, niin ei satu Nordiksellakaan mitään tulipaloja pääsiäisen aikana.Cmon IFK! Ette nyt häviä tukkajukalle. Ihan oikeesti.
Mikäs Alkiossa vikana? Ei selosta IFK laseilla?Tässä pelissä on yksi hieno elementti. Ei tartte tätä selostajaa tod. näk. kuunnella. ennen syksyä.
On kuulemma näille seuroille liian alentava tapahtuma. Ja niiden faneillekin. Ei siis tule HIFK enää syttymään.Eiköhän nämä kolmannessa erässä vasta syty mikäli vanhat merkit paikkaansa pitää.
Toisaalta Hämeenlinnakin on vielä pystyssä. Kai sen joku motaria ajanut olisi huomannut jos se olisi palanut? Ehkä?Kyllä IFK pelaa nyt mielestäni fiksusti tässä kohtaa. Antaa Tappara ja tukkajukan voittaa, niin ei satu Nordiksellakaan mitään tulipaloja pääsiäisen aikana.
Vittumaista mennä lakki kourassa kysymään Pasilasta pelipaikkaa, kun Gardenkaan ei vielä valmistu vuosiin.
En sitten tiedä erehtyikö Jukka Rinkelinmäen ja Notre Damen kanssa?Toisaalta Hämeenlinnakin on vielä pystyssä. Kai sen joku motaria ajanut olisi huomannut jos se olisi palanut? Ehkä?
Eikohan Linnatuuli viela ole paikallaan. Ei, kun Hameenlinnahan on se tunneli. Se peittaa nakyvyyden niin saattaa ollakin palanutToisaalta Hämeenlinnakin on vielä pystyssä. Kai sen joku motaria ajanut olisi huomannut jos se olisi palanut? Ehkä?
Ei ole, kun siellä on kaikki edelleen kännissä ja mahat täys niin eihän ne ole edes tajunnut että ne pelit jatkuu vielä ja pitäisi jossain pelatakin.Toisaalta Hämeenlinnakin on vielä pystyssä. Kai sen joku motaria ajanut olisi huomannut jos se olisi palanut? Ehkä?
Sinä. Mene katsomaan TemppareitaMä en tiedä kumpi on turhempi: Pronssipeli vai tuo Saravoa piinaava puupökkelö