Pe 19.4.2019 Otteluseuranta (Liiga)

  • 21 651
  • 346

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
En tiedä, en ole kysynyt. Itse katselen tässä peliä, jossa vastakkain syntymä- ja nykyinen kotikaupunkini jengit.
Taidat olla aika välimallin mies.
 

Fancy Jasper

Jäsen
Suosikkijoukkue
IceHearts
No näköjään kiinnostaa sinuakin sen verran että täällä olet kommentoimassa. Vähän kuin ne EHT höntsät jotka ei kiinnosta ketään, paitsi että Hartwalli myyty liki loppuun jokaseen peliin. Radiosta nähtynä paikalla Helsingistä punapaitasia katsomassa, joita ei kiinnosta, sekä yksi punapaitainen joukkue jota ei kiinnosta.

No nyt tuli peliin vähän hurlumheitä...kyllä se kieltämättä vähän kiinnostaa tässä päivää ennen finaalien alkua. Käy hyvin odottelusta.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Missä ulander oli? Huutonaurua!
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
En tiedä, en ole kysynyt. Itse katselen tässä peliä, jossa vastakkain syntymä- ja nykyinen kotikaupunkini jengit.
Olet silti henkinen turenkilainen. Tiedät kyllä miksi.
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Kyllä IFK pelaa nyt mielestäni fiksusti tässä kohtaa. Antaa Tappara ja tukkajukan voittaa, niin ei satu Nordiksellakaan mitään tulipaloja pääsiäisen aikana.

Vittumaista mennä lakki kourassa kysymään Pasilasta pelipaikkaa, kun Gardenkaan ei vielä valmistu vuosiin.
Toisaalta Hämeenlinnakin on vielä pystyssä. Kai sen joku motaria ajanut olisi huomannut jos se olisi palanut? Ehkä?
 

DonTirri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilaiset jengit sarjasta ja lajista riippumatta
Mä en tiedä kumpi on turhempi: Pronssipeli vai tuo Saravoa piinaava puupökkelö
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Toisaalta Hämeenlinnakin on vielä pystyssä. Kai sen joku motaria ajanut olisi huomannut jos se olisi palanut? Ehkä?
Ei ole, kun siellä on kaikki edelleen kännissä ja mahat täys niin eihän ne ole edes tajunnut että ne pelit jatkuu vielä ja pitäisi jossain pelatakin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös