No itse olet pikku hipaisu. Minulle tuossa ei ole kahta sanaa kuka teki virheen. Tämä matsi on kuitenkin jo ollutta ja mennyttä, Tappara voitti juuri Pelicansin 6-1, joten otamme hyvät fiilikset siitä. Kyllä se JYPikin vielä kerran kaatuu!
Ja Ville on aivan huikea pelaaja ja hieno mies kaikinpuolin, se asia ei muutu mihinkään, vaikka kuinka yrität provoilla. Siinä on pelaaja joka pelaa lätkää täydestä sydämestään.
No johan nyt on.
Olisi siitä voinut Näkyvälle antaa 2 min (itse en olisi antanut, koska nuita maalinedushässäköitä tuossa pelissä oli). Ulosajoa ei missään nimessä.
Voihan sen pelin nähdä aina niin, että tuomarit on teitä vastaan ja oma joukkue ei riko koskaan.
Mielipiteeni vain on että, Nieminen sai maistaa vähän omaa lääkettään. Taklasi 2 kertaa vihellyksen jälkeen, ärsytti ja puhui tuomareille paljon. Loistavaa työtä Niemiseltä siis.
Ymmärtänet, että kun tekee pieniä koiruuksia niin kyllä pitää itse kestää niitä myös. Näkyvä antoi vähän poikkaria ja Niemiseltä meni kasetti --> Hetkonen jos Lars olisi suuttunut Villen tilanteen jälkeen ajamisesta puhuttaisiin miten hyvää työtä Ville tekee..
Kyllähän kapteenisto puhuu paljon tuomareille, mutta Niemisen kannattaa vähän rauhoittua. Ei siellä kannata aina huutaa, levitellä käsiä hakata mailaa jäähän yms. Tuomaritkin sietää enemmän rauhallisempaa puhetta.
Tämä siis koski tätä peliä, en osaa sano miten muuten kaveri hoitaa homman.
Se Niemisestä ja mukava nähdä mies takaisin liigajäillä ja arvostan kaveria paljon. Se ei kuitenkaan estä minua kommentoimasta kaverin otteita myös negatiivisesti.
Todennäköisesti menette meidän ohi nopeasti ja onnea jatkoon. Pelaatte viihdyttävää peliä ja hyvin on paketti kasassa tällä hetkellä. Myös Barkovia seuraan mielenkiinnolla paljon. Toivottavasti kaveri kehityy vielä, vaikka onhan tuo jo nyt pelimies.