Toivottavasti linja pitää tuomareilla, Koiviston jäähy oli kyllä luvattoman helppo. Katsoin pelitilanteessa itsekin että oli selvä jäähy mutta hidastuksestahan tuon näki että ihan höpöhöpö-vihellys oli.
Selvästi Porista löytyy alan asiantuntijoita.Jari Suorsalla on pakko olla todella pieni muna!
Eikai jatkoajan liigakierroksen provoiluketjussa nyt sellaista.Täällähän on aavistuksen perjantai-provokaatiot menossa :-) Ei siinä, jatketaan...
Kiitti! <3On toi Tukka kyllä hieno mies, kertakaikkisen upea äijä.
Totta, ja tämähän se on monesti syy miksi vihellykset ei aina tasan mene. Tuomari(t) näki tilanteen toki aitiopaikalta, minä pienestä ruudusta. Noh, nää on näitä. Virhehän se oli tuomareilta ja aika iso semmonen. Ilmainen 5-3YV toista minuuttia. Onneksi ei kostautunut.Pitää muistaa ettei niillä tuomareilla ole niitä hidastuksia käytössä. Itsekkin sanoit nähneesi pelitilanteessa selvän jäähyn
Mitäs sitä peittelemään, okei, veikkaan että JYPille vihelletään kaks seuraavaa kakkosta.Koitas nyt peitellä vähän sitä stondistasi.
Eikai jatkoajan liigakierroksen provoiluketjussa nyt sellaista.
Ainakin ennen Ässien jäähyä jäi selvä JYP'n kakkonen viheltämättä, se oli aivan selvä.Mitäs sitä peittelemään, okei, veikkaan että JYPille vihelletään kaks seuraavaa kakkosta.
Jari Suorsalla on pakko olla todella pieni muna!
Samaa voi sanoa JYPistä, jäi ihan muutama kampitus ja räikeä kiekottoman pelaajan estäminen viheltämättä.Ässät selvisi ekasta erästä melko vähillä jäähyminuuteilla ottaen huomioon suorittaminen jäällä.
Maila oli kyllä jaloissa, mutta tais kompuroida ihan itse, ja hymiöt perään..Ainakin ennen Ässien jäähyä jäi selvä JYP'n kakkonen viheltämättä, se oli aivan selvä.
Nauti sä sitten tuosta Lukon touhusta, runkosarjassa kaatuu Jukurit ja Sportit mutta mitä vitun väliä kun mestaruudesta tässä pelataan ja sitähän Lukko ei ikinä voita :Dddd
Vieläkin muistissa se, kun mies ajoi Hansenin ulos.
Oikeassa olet. Tulihan sieltä jo kolme jäähyä aiheetta, niin samalla linjalla olisi voinut vihellellä vähän väliä pilliin.Ässät selvisi ekasta erästä melko vähillä jäähyminuuteilla ottaen huomioon suorittaminen jäällä.
Maila oli kyllä jaloissa, mutta tais kompuroida ihan itse, ja hymiöt perään..
Kiitos huolenpidosta, mutta sisällä olen. Lämminkin on. Asiavirhehän tuli toki sinulta, jolloin piti hakea se lähimpänä totuutta oleva asia.Hehheh, yllättäen olet taas pihalla kuin lintulauta, mutta sehän ei ole näissä seurannoissa mitään uutta.
Aika lailla pelkkä tuomarin hauiksen näyttö. Milloinkohan viimeksi on vihelletty vastaavanlainen pelin viivytys? Aika kauaksi luultavasti mennään historiassa...No ei vaiskaan, en itsekään hiffannu mikä tuon vikan jäähyn idea oikein oli mutta kaikki kelpaa.