Lopetahan jo tuo itsesi nolaaminen. Tai no eikai sillä enää niin väliä ole, koko foorumihan sinulle on nauranut jo vuosia noiden puusilmäanalyysiesi kanssa. Jatka vaan, onpahan jotain mille nauraa jatkossakin.Kiitos huolenpidosta, mutta sisällä olen. Lämminkin on. Asiavirhehän tuli toki sinulta, jolloin piti hakea se lähimpänä totuutta oleva asia.
Aika lailla pelkkä tuomarin hauiksen näyttö. Milloinkohan viimeksi on vihelletty vastaavanlainen pelin viivytys? Aika kauaksi luultavasti mennään historiassa...
Kalapudas. Oletko *****inen
Mitä vittua Kalapudas?
Kalapudas puttas hiukan tyhjästä ohi , metrin...
Nyt se on sitten todistettu: Kalapudas ei osu edes tyhjiin.
Ja tämän kaverin perään itkettiin viikkotolkulla Kärppien puolella.Tuohon kulminoituu hyvin Kalaputaan suoritukset tänä syksynä...
Ei sinuakaan kyllä taida kukaan mistään laatuanalyyseistä muistaa.koko foorumihan sinulle on nauranut jo vuosia noiden puusilmäanalyysiesi kanssa
Kyllä on miehen itseluottamus ihan nollissa. Ekassa erässä myös tolppaan...Tuohon kulminoituu hyvin Kalaputaan suoritukset tänä syksynä...
Joku vinkuna kuuluu Porin suunnalta, onkohan jäänyt hitsipilleistä kaasut auki...? ;)
No ei vaiskaan, en itsekään hiffannu mikä tuon vikan jäähyn idea oikein oli mutta kaikki kelpaa.
Erän alku oli kyllä sekavaa räpellystä JYPiltä mutta pikkuhiljaa peli parani. Nyt toisen erän alkuun yvllä maali ja traktori on käynnistynyt.
Enkä ole väittänytkään. Tai pitänyt itseäni jonain "objektiivisena jääkiekon seuraajana".Ei sinuakaan kyllä taida kukaan mistään laatuanalyyseistä muistaa.
No se kutitti kainalosta, ja sen seurauksella Sund ei naurultaan pysynyt pystyssä, katotaan kuka kutittelee seuraavaksi, jotenkin luulen että Yonkmannia ei kutitella.Miten se eka jäähy mistä tuli maalikin? Mitähän Mäkelä siinä mahtoi oikeasti estää, JYPin pelaajaa kaatumasta kun itse lähinnä roikkui Mäkelässä. Hienoa kun nuo saa palkkaa pelien seuraamisesta patrin metrin päästä ja silmät on terävät kuin mummovainaalla.
Tuomareista valittamista taas saatana koko ketju täynnä. Jatkiksen otteluseurannat <3
Kyllä mä mielummin Rogerin läppiä katselen kuin täysin väriläsit silmillä olevaa koohottajaa.Ei sinuakaan kyllä taida kukaan mistään laatuanalyyseistä muistaa.
En sulje näitä mitenkään toisistaan pois.Kyllä mä mielummin Rogerin läppiä katselen kuin täysin väriläsit silmillä olevaa koohottajaa.
Kolmas oli, ohjasi Parksin laukoman riparin tolppaan ekassa erässä.Kalaputaalla ollut jo kaksi tonttia tänään. Toisessa Ainali hänen onnekseen laittoi riparin sisään, mutta tässä ei enää selitykset auta.