1963, nasulia!
Koita kestää. Vaikeaa on Ässillä mutta niinhän mä koitin pari viikkoa sitten toppuutella että Ässät on nuo jämäjoukkueet voittanut. Nyt totuus paljastuu...
1963, nasulia!
Ha ha haa, .pelin viivytys Ässiltä ja kakkoselle.Nenu kiinni ja kato peliä.
Aika huumoritouhua tuomaristolta tässä joukkuerangaistuksessa.
Teilla on Lasse, meilla koko joukkue. Call it even?Tapparhan pelaa koko 60 minuuttia siten että siellä on koko ajan joko maila kaverin kainalossa tai muuten tuollainen painiote, ja niille ei olla koko Tapparan historian aikana vihelletty jäähyä sellaisesta. Ei siis mitään uutta tuossa tilanteessa.
Jukurit - Lukko 1-2 Tiivola
Toivottavasti ei pidä, koska Tappara saa jatkaa tuollaista mutta Kärpät joutuu siitä jäähylle.Toivottavasti linja pitää tuomareilla
Lasu on jumalattoman hyvä AV-pelaaja.
Mistä tuo joukkuerangaistus tuli?
Kieltämättä yks Lasse vastaa kahtakymmentäyhtä tapparalaista.Teilla on Lasse, meilla koko joukkue. Call it even?
Ei, vaan sinä lähdit kommentoimaan ja vedit ihan itse itsesi mukaan. Lopeta nyt jo, siellä on pelikin menossa.
Koita kestää. Vaikeaa on Ässillä mutta niinhän mä koitin pari viikkoa sitten toppuutella että Ässät on nuo jämäjoukkueet voittanut. Nyt totuus paljastuu...
Jari Suorsalla on pakko olla todella pieni muna!
Rikkeiden määrältä kyllä.Kieltämättä yks Lasse vastaa kahtakymmentäyhtä tapparalaista.
Ha ha haa, .pelin viivytys Ässiltä ja kakkoselle.
Nyyh nyyh, on se vaikeeta.Jyväskylässä oikeen haetaan Ässille jäähyjä. Aika uskomatonta.
Hehheh, yllättäen olet taas pihalla kuin lintulauta, mutta sehän ei ole näissä seurannoissa mitään uutta.Rikkeiden määrältä kyllä.
Joo kirjoitin kyllä mitä sattuu, Kärpät sai erässä mielestäni kaksi helppoa jäähyä ja yhden selvän, Tappara yhden selvän. Tappara roikkui omassa päässä ihan samallalailla mitä Kestilä ja Koivistokin mutta pilli ei soi. Huono erä tuomareilta, toivottavasti parantavat. Kärpiltä ihan hyvä erä, loppu meni jäähyjen takia tietenkin pilalle.Toivottavasti ei pidä, koska Tappara saa jatkaa tuollaista mutta Kärpät joutuu siitä jäähylle.
Vieläkin muistissa se, kun mies ajoi Hansenin ulos.Jari Suorsalla on pakko olla todella pieni muna!
Koitas nyt peitellä vähän sitä stondistasi.Nyyh nyyh, on se vaikeeta.