Pe 10.5.2024 Otteluseuranta (1. kisapäivä)

  • 60 287
  • 2 022

repalefarkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
per aspera ad astra
Viaplaylla saadaan Niämisen monologia ansaintalogiikasta.
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vaan onhan tää Suomen jengi kyllä tosi köykäisen oloinen. Jos valmentajana ei ois Jukka Jalonen, ja 2019 ei ois jo tapahtunut niin ei olisi yhtään mitään odotuksia näistä kisoista. Kyllä nytkin tuntuu että mitalipelit olis jo ylisuoritus.

Mutta onneksi siellä on Jukka Jalonen, joten mistä helvetistä sitä tietää vaikka tämäkin nevarilauma Mikke Granlundilla voittaisi taas kultaa.
Mä en ihan näin näe. Ensinnäkin jo Granlund on hyvin selkeä vahvistus tuohon MM19 joukkueeseen verrattuna. Toinen mun pointti on se, että MM19 aikoihin harripesoset, janihakanpäät, tonirajalat jne. eivät olleet enää mitään nuoria joilta olisi voinut löytää piilopotentiaalia. Nyt joukkueessa on Puistolaa, Kapasta, Heleniusta, Puustista, joilta löytyy tätä piilopotentiaalia.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Petr Pavel, Tsekkien pressa. Jaromir Otakar on varmaan toinen ja kolmas nimi.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Tälle buuataan enemmi kuin Bettmanille konsanaan :O
 

Tonny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Grillasin alkuillasta makkaraa ja join kaljaa, nyt katson mm-jääkiekkoa. Olenko Äijä?

Makkara tosin oli artesaanimakkaraa ja juomakin jotain hipsteri ipaa, mut joo. Kyllä mä silti oon Äijä. Oonhan?
Olin jo sanomassa että et ole äijä, vaan RAJU äijä, mutta ipan luettuani joudutkin olemaan vain pelkkä hipsteri.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
What a time to be alive :D

Elämä on ihmisoletetun oletusti parasta aikaa.

Itse odotan Hyryltä paljon. Tuossa kytee se x-factor. Kera Puistolan ja Puustisen.

Granny taasen pääsee liidaamaan Finland Sharksia. #Tehdas#Takuu
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Missäs Fasel?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös