Onko sauna päällä, ja jos on, niin onko siellä yhtään kuollutta venäläistä?Oletteko valmiina Karjalaveljet?!!? Kohta nimittäin mennään! Me täällä jo Timpan kanssa innolla odotamme kiekon tippumista jäähän.
Onko sauna päällä, ja jos on, niin onko siellä yhtään kuollutta venäläistä?Oletteko valmiina Karjalaveljet?!!? Kohta nimittäin mennään! Me täällä jo Timpan kanssa innolla odotamme kiekon tippumista jäähän.
En tiedä kumpi olisi naurettavampaa. Taputukset nauhalta vai oikea studioyleisö taputtamassa.Olipa luonnolliset taputukset.
Tästä tuli mieleen, että kun olin Hollannissa vaihto-oppilaana, niin kerroin orientaatioviikon illanistujaisissa vitsin uusille kansainvälisille kavereilleni siitä mitä tapahtui kun suomalainen ja venäläinen menivät saunaan. Reaktio oli erittäin hämmentynyt, mutta itseäni nauratti oma vitsini.Onko sauna päällä, ja jos on, niin onko siellä yhtään kuollutta venäläistä?
+ paljon peli on?Missä Moi-mobiili?
Sitä on kyllä ollut ikävä, toivottavasti tulee.Missä Moi-mobiili?
Pahimpaan hätään. Toivottavasti helpottaa.Missä Moi-mobiili?
Parhaat vitsit on semmosia mille itse kertojana nauraa vedet silmissä ja kukaan muu ei yhtään.Tästä tuli mieleen, että kun olin Hollannissa vaihto-oppilaana, niin kerroin orientaatioviikon illanistujaisissa vitsin uusille kansainvälisille kavereilleni siitä mitä tapahtui kun suomalainen ja venäläinen menivät saunaan. Reaktio oli erittäin hämmentynyt, mutta itseäni nauratti oma vitsini.
Nyt SaarisJussi haastattelemaan. Kerkeää kysyä aina yhden kysymyksen minuutissa.
Nyt SaarisJussi haastattelemaan. Kerkeää kysyä aina yhden kysymyksen minuutissa.
Jännittää!Mitä vittua tuolla nyt tapahtuu?