"Oseanian puoleinen Kolumbia... Burundi..."Mitä vittua tuolla nyt tapahtuu?
Kohta se alkaa. Nyt pitää köyhänä kuunnella Mertsiä...
Mä en ihan näin näe. Ensinnäkin jo Granlund on hyvin selkeä vahvistus tuohon MM19 joukkueeseen verrattuna. Toinen mun pointti on se, että MM19 aikoihin harripesoset, janihakanpäät, tonirajalat jne. eivät olleet enää mitään nuoria joilta olisi voinut löytää piilopotentiaalia. Nyt joukkueessa on Puistolaa, Kapasta, Heleniusta, Puustista, joilta löytyy tätä piilopotentiaalia.Vaan onhan tää Suomen jengi kyllä tosi köykäisen oloinen. Jos valmentajana ei ois Jukka Jalonen, ja 2019 ei ois jo tapahtunut niin ei olisi yhtään mitään odotuksia näistä kisoista. Kyllä nytkin tuntuu että mitalipelit olis jo ylisuoritus.
Mutta onneksi siellä on Jukka Jalonen, joten mistä helvetistä sitä tietää vaikka tämäkin nevarilauma Mikke Granlundilla voittaisi taas kultaa.
Olin jo sanomassa että et ole äijä, vaan RAJU äijä, mutta ipan luettuani joudutkin olemaan vain pelkkä hipsteri.Grillasin alkuillasta makkaraa ja join kaljaa, nyt katson mm-jääkiekkoa. Olenko Äijä?
Makkara tosin oli artesaanimakkaraa ja juomakin jotain hipsteri ipaa, mut joo. Kyllä mä silti oon Äijä. Oonhan?
What a time to be alive :D
Ei oikein kuulu hallissa puhe.
Nyt on avajaiset, kehätytöt ja kaikkee vuonna 2024!