Pe 10.5.2024 Otteluseuranta (1. kisapäivä)

  • 60 086
  • 2 022

arska07

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Kärpät, Patrik Laine
Olisi mielenkiintoista tietää prosentit Viaplaylta, että kuinka suuri osa katsojista katsoo Tsekki - Suomi vs Ruotsi - USA. Minä taidan katsoa Ruotsi - USA pelin (päätös voi muuttua vielä). Mennäänkö yli 95 - 5 jakauman?
Mulla nyt on tuo Suomen peli pääasia mutta vähän kyllä kihelmöi myös tuo Ruotsi-Usa!
 

Tonny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hetkonen, meillä köyhilläkin alkaa studio 1h 20min ennen pelin alkua? Mitä helkkaria tää tämmönen nyt on?
 

arska07

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Kärpät, Patrik Laine
Noniin, pitää kai se peli katsoa.

Huomenna ois lähtö Prahaan kattelemaan kaupunkia ja pari Suomen peliä.
Aissaatana! Hienoa varmasti! Ootko ennen käyny siellä? Minä kävin kerran. Toki muissa merkeissä kuin jääkiekko. Oli aivan saakelin hieno se vanhakaupunki!
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Aissaatana! Hienoa varmasti! Ootko ennen käyny siellä? Minä kävin kerran. Toki muissa merkeissä kuin jääkiekko. Oli aivan saakelin hieno se vanhakaupunki!
Oon itse asiassa käyny kerran, n. viisi vuotta sitten. Hieno kaupunki ja halpaa olutta. Ei ruokakaan vararikkoon vie!
 

Tincat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Carolina Hurricanes
En oo formuloita kattonu ni en tiiä onko Juuselan tyyli aina noin lakoninen mut ois sitä voinu vähä innostua esim maaleista.
 

hiitti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Kisahuuma alkoi vähän myöhässä mutta täällä ollaan.
Muistutan vielä, että Mertarantaa parempaa ei ole eikä tule.
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Harmi kun ei kaliaa viiti maistella, kun laittoi kuumeen päälle. Mutta eiköhän tässä fiilikseen pääse!
 

JeReTN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olisko se Mertaranta-bingon aika taas tänään?
Suosittelen aloittamaan jollain miedommalla juomalla.
 

Liitteet

  • FSpuJxlX0AANtuf.jpg
    FSpuJxlX0AANtuf.jpg
    105,3 KB · kertaa luettu: 91

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pulju kikattelee kivasti siellä kuvauksissa kaikkien kanssa. Pulju on kiva. Pulju.
 

arska07

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Kärpät, Patrik Laine
Kiinnostus näitä kisoja kohtaan olisi huomattavasti pienempi ellei Granlund olisi mukana. Siinä on kyllä lempipelaajani. Hieno mies.

Nyt matkalla kotiin, jossa odottaa pizza, jääkaappi täynnä olutta ja puoliso. Aijai.
Tää! Tullu pari kertaa tuonne NHL-puolelle kirjoteltua kuinka hieno ja mahtava pelaaja Mikestä lopulta tuli. Iso Leijonasydän ja aina antaa kaikkensa meni miten meni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös