Meniköhän nyt joku laskusääntö sekaisin? Minun matikallani Matthews 44% ja Laine 35%.Eli Matthews maalinteossa 56% peleistä ja Laine 46%. Onhan tässä Matthews valovuoden edellä.
Meniköhän nyt joku laskusääntö sekaisin? Minun matikallani Matthews 44% ja Laine 35%.Eli Matthews maalinteossa 56% peleistä ja Laine 46%. Onhan tässä Matthews valovuoden edellä.
Meniköhän nyt joku laskusääntö sekaisin? Minun matikallani Matthews 44% ja Laine 35%.
Tähän voin yhtyä ihan täysin.On toki, molemmilla on oma viihdearvonsa ja kumpiakin kaivataan enemmän. Toivottavasti Laine menestyy molempina!
Kuka tahansa tekee hattutempun, mutta yritäpä jäädä kahteen!Kaikenlaista täällä lukee kun Paten ketjussa ollaan mutta tuo oli mulle ihan uutta että kahden maalin tekijät on joukkueelle arvokkaampia kuin hattutempun tekijät. Wow!
Tähän voin yhtyä ihan täysin.
Jotenkin kyllä haluaisin silti että joku maaginen syöttökone löytäisi tiensä suomeen. En itse muista sellaista, poislukien raipen.
Olen kyllä suht varma että niitäkin on mutta ei ole jäänyt mieleen, kuvittelin että Mi.Granlund olisi ollut, samaa luulin M.Koivusta, mutta kumpikin tuntuu olevan enemmän all-roundereita kuin syöttökoneita.
Kaikenlaista täällä lukee kun Paten ketjussa ollaan mutta tuo oli mulle ihan uutta että kahden maalin tekijät on joukkueelle arvokkaampia kuin hattutempun tekijät. Wow!
Olikohan tässä ketjussa juttua, mutta tuliskohan Patesta ensimmäinen eurooppalainen pelaaja, joka on neljänä ekana kautena tehnyt änärissä 30 maalia joka kaudella? Mikäli nyt tuo rajapyykki menee rikki.
Ei taitaisi olla edes ensimmäinen suomalainen, jossen tilastoja nyt ihan väärin katso niin Kurri tuohon on myös pystynyt.Olikohan tässä ketjussa juttua, mutta tuliskohan Patesta ensimmäinen eurooppalainen pelaaja, joka on neljänä ekana kautena tehnyt änärissä 30 maalia joka kaudella? Mikäli nyt tuo rajapyykki menee rikki.
No ei taida tulla kun äkkiseltään esimerkiksi Ovechkin on tähän jo kyennyt.
Totta. Katsoin vain äkkiselteen Selänteen tilastot, mutta Kurrihan oli tuota tilastoa pitänyt pilkkanaan.Ei taitaisi olla edes ensimmäinen suomalainen, jossen tilastoja nyt ihan väärin katso niin Kurri tuohon on myös pystynyt.
Onhan siellä tuo jo tehtynä monella. Pari venäläistä ja kurri ja stastny nyt ainakin.Olikohan tässä ketjussa juttua, mutta tuliskohan Patesta ensimmäinen eurooppalainen pelaaja, joka on neljänä ekana kautena tehnyt änärissä 30 maalia joka kaudella? Mikäli nyt tuo rajapyykki menee rikki.
Patrik Laineen saaminen kevään MM-kisoihin on monen leijonafanin unelma – näin maalitykki itse kommentoi
Patrik Laineen lausunnot ovat musiikkia leijonafanien korville.www.is.fi
Patu ehkä mm-kisoihin! En muista koska viimeksi ykköstason suomalainen änäri pelaaja olisi antanut näin myönteisiä kommentteja kisoihin osallistumisesta, ainakaan tässä vaiheessa kun kausi vielä kesken ja pleijaripaikka otettavissa
Edit. Ihan hyvää varmaan tekisi käydä hakemassa vähän maalintekotatsia höntsäkisoista
Olipas yllättävät syyt, miksei aiemmin ole kisoihin tullut. Ekan kauden jälkeen siis pelasi pleijareita liian pitkälle. Tokan kauden jälkeen oli loukkaantumista päällä ja kolmannen jälkeen lappu katkolla.