Nyt mä oon ihan hoo-moilasena? Ei mennyt tunteisiin. Laine ei ole mun frendi, sukulainen tai edes facebook-kamu, enkä myöskään jaksa innostua hänen parrastaan tai autovalinnastaan. Mulle on ihan sama jos joku netissä pitää häntä tökerönä tyyppinä. Luultavasti hän itsekään ei siitä välittäisi, vaikka tietäisi.
Nythän on kuitenkin niin, että Laine on paitsi NHL-ammattilainen myös jonkin sortin lööppijulkkis (Suomessa), ja molemmista puolista on riittänyt parranpärinää foorumilla siinä määrin, että Moderaattorit suuressa viisaudessaan jakoivat ketjun kahtia aikoinaan. NHL-osaston keskusteluun otteet kaukalossa, ja otteet kaukalon ulkopuolella vapaan keskustelun puolelle.
Aattelin avuliaasti vain muistutella tuon toisen säikeenkin olemassaolosta. Koska tuo euron kolikon avautuminen saattaa olla omiaan virittämään vilkkaan keskustelun tyylitajusta juuri samoihin aikoihin, kun peliotteistakin taas saattaa olla keskusteltavaa. Luettavuus tällä "ammatillisella" puolella saattaa kärsiä, jos sitä viihdepuolta tulee kovin paljon sekaan.