Laineella löysempi ja lyhyempi. Tiedän kun oon nähnyt.Samanlaisella lyhtypylväällä se Sashakin pelaa. Opettelukysymys.
Laineella löysempi ja lyhyempi. Tiedän kun oon nähnyt.Samanlaisella lyhtypylväällä se Sashakin pelaa. Opettelukysymys.
Kalevan uimahallissako vertailit?Laineella löysempi ja lyhyempi. Tiedän kun oon nähnyt.
No siitähän se varmaan hyvä tulisi, kun Laine nyt yhtäkkiä vaihtaisi eri mittaiseen mailaan kun millä on tottunut pelaamaan.Osaako kukaan sanoa, pelaako Laine samanlaisella ja yhtä pitkällä mailalla kuin ennen? Viime kauden vaikeilla hetkillä pohdin sitä, että kannattaisiko vaihtaa lyhyempään mailaan, vaikka se kenties laukaukseen vaikuttaisikin. Siksi huonoa laidoissa ja muissa ahtaissa paikoissa pelaaminen oli.
Pitäisikö tuosta Laineen laukauksesta alkaa huolestua?
Ei se kyl taitais yhtään auttaa paitsi ehkä saatais vähän jutun juurta siitäAuttaisiko se?
Väärin. Two trick pony nykyään. Ei mikään huikea peli Patelta, kankeata oli meno, jos jotain kikkailua yritti niin ei mennyt aivan huikeasti..kuitenkin peli pisteiden valossa 8+One trick pony vois kyl hiljalleen palata siihen maalintekoon.
Tätä juuri nauroin itsekseni. Tuntuu, että näitä "ennätyksiä" Laineen kohdalla oikein hakemalla haetaan. Mitä seuraavaksi?
Eniten maaleja hammasuojat suussa tehnyt, vaaleatukkainen tamperelainen.
Ei nämä mitään Lainetta varten keksittyjä ole :D
Siitä vaan lukemaan, mitä kaikkia tilastoja NHL julkaisee
Ja TSN
Hauska ajatus kyllä, että vuosi sitten Patesta odotettiin jokakautista maalipörssin voittajaehdokasta ja sellaista takuuvarmaa +40 maalin miestä, nyt on matkalla jo alle 30 maalin kauteen ja varmaan ensi kausi meneekin jo korkeintaan 20 maalin miehenä.
Saint Patrick the assistant?Pitäisiköhän otsikkoa vaihtaa?
Tosiaan, aika yllättävä tilasto, että Laine on koko liigan syöttötilastossa jaetulla sijalla 11. Takana tässä vaiheessa on muun muassa herroja nimeltä: Crosby, Matthews, Scheifele, Bäckström, Kucherov, Eichel etc.