Taisi olla (ennen viime yötä) että Pulju oli mässäillyt tehoilla enemmän kuin Laine tämän vuoden puolella. No,Laine mahtuu kuitenkin yleensä kokoonpanoon. Onhan tuo heikkoa.Edit: ilmeisesti Laine tehnyt viimeisen 20 pelin aikana yhden maalin?
Taisi olla (ennen viime yötä) että Pulju oli mässäillyt tehoilla enemmän kuin Laine tämän vuoden puolella. No,Laine mahtuu kuitenkin yleensä kokoonpanoon. Onhan tuo heikkoa.Edit: ilmeisesti Laine tehnyt viimeisen 20 pelin aikana yhden maalin?
Soppari on katkolla niin en usko, että tarkoituksellaan olisi alitehoinen jotta pääsis pois Winnipegistä.Tässä voi hyvinkin olla sellainen juttu, että Pate ei halua jäädä Winnipegiin pitkäksi aikaa ja sen takia pelaa vaatimattomasti tällä hetkellä. Onko sitten kyllästynyt joukkueeseen, valmennukseen, kaupunkiin tai ilmastoon, niin sen tietää vain Pate itse. Mitään muuta syytä tämän hetken vaatimattomiin suorituksiin en keksi.
Ilmastoon? Käykö Patrik ulkona joskus? Voihan se tosin olla, että Winnipegissä ei saa gigasta nettiä.Tässä voi hyvinkin olla sellainen juttu, että Pate ei halua jäädä Winnipegiin pitkäksi aikaa ja sen takia pelaa vaatimattomasti tällä hetkellä. Onko sitten kyllästynyt joukkueeseen, valmennukseen, kaupunkiin tai ilmastoon, niin sen tietää vain Pate itse. Mitään muuta syytä tämän hetken vaatimattomiin suorituksiin en keksi.
Tässä voi hyvinkin olla sellainen juttu, että Pate ei halua jäädä Winnipegiin pitkäksi aikaa ja sen takia pelaa vaatimattomasti tällä hetkellä. Onko sitten kyllästynyt joukkueeseen, valmennukseen, kaupunkiin tai ilmastoon, niin sen tietää vain Pate itse. Mitään muuta syytä tämän hetken vaatimattomiin suorituksiin en keksi.
Tässä voi hyvinkin olla sellainen juttu, että Pate ei halua jäädä Winnipegiin pitkäksi aikaa ja sen takia pelaa vaatimattomasti tällä hetkellä. Onko sitten kyllästynyt joukkueeseen, valmennukseen, kaupunkiin tai ilmastoon, niin sen tietää vain Pate itse. Mitään muuta syytä tämän hetken vaatimattomiin suorituksiin en keksi.
Kyllä tuntuu uskomattomalta tämä nykytahti ja ainaiset kiikarit peli toisensa jälkeen. Itsekin hieman odottelin josko Ottawaa vastaan osuisi, mutta ei niin ei.
Hyvä jos saa 30 maalia kasaan ja pääsee hätyyttelemään 50 pisteen rajaa.
Viasat studiossa hyvää pohdintaa Paten slumpista. Kimekin kaipaili sentteriä.
Minä luulen, että ihan oikeasti saattaa yhdessä yössä kääntyä kelkka, jos Jets hommaa keskelle taas jonkun uuden kaverin. Näin se on mennyt tähänkin asti, Patrik on saanut isoista ketjumuutoksista kovan buustin.Twitterin puolella huhuillaan Jetsien olevan Duchenen perässä. Olisiko tässä Paten pelastaja? Huhujahan nämä vain ovat, mutta olisihan tasoero Littleen aika valtava, kai. Toki ei se sormia napsauttamalla Laineenkaan peli parane, mutta saattaisi tuoda toivottua muutosta.
Barkov toki hyvä esimerkki, että kehnostakin luistelijasta voi tulla hyvä kovalla työllä, mutta mielenkiintoista nähdä kuinka Laine taipuu Barkovin kaltaiseen harjoitteluun jossa vielä yöaikaankin saatetaan istua salilla tai muuten vain käydään jäällä harjoittelemassa yksinään.Barkovin luistelun nykytaso herättää toiveita, että Patrik viitsisi treenata omansa samalle tasolle. Kuitenkin TODELLA samalla tavalla luistelevat tyypit, toinen vaan lähtee nykyään kuin tykin suusta. Muutaman vuoden se ottaa, mutta on saavutettavissa.
Barkov toki hyvä esimerkki, että kehnostakin luistelijasta voi tulla hyvä kovalla työllä, mutta mielenkiintoista nähdä kuinka Laine taipuu Barkovin kaltaiseen harjoitteluun jossa vielä yöaikaankin saatetaan istua salilla tai muuten vain käydään jäällä harjoittelemassa yksinään.
Tässä asiassa Barkovilla on ollut liigan paras mentori, kun Jagr pelasi uran alkuvuosina yhtä aikaa Floridassa.Barkov on tosiaan yksi tunnollisempia harjoittelijoita koko liigassa. Hänestä oikein huokuu sellainen Crosbyn tyylinen oman pelin parantaminen.
Mutku mutku fortnite on kivempaa!Barkov toki hyvä esimerkki, että kehnostakin luistelijasta voi tulla hyvä kovalla työllä, mutta mielenkiintoista nähdä kuinka Laine taipuu Barkovin kaltaiseen harjoitteluun jossa vielä yöaikaankin saatetaan istua salilla tai muuten vain käydään jäällä harjoittelemassa yksinään.
Mihin tämä väittämä perustuu? Mitkään tilastot ei tue kyseistä väitettä ainakaan. Edelleen kaikki on kiinni Laineen omasta tekemisestä.Minä luulen, että ihan oikeasti saattaa yhdessä yössä kääntyä kelkka, jos Jets hommaa keskelle taas jonkun uuden kaverin. Näin se on mennyt tähänkin asti, Patrik on saanut isoista ketjumuutoksista kovan buustin.
Arvailuksi menee, mutta jos (kun) on henkinen lukko päällä niin tollanen herättelyhän on iät ja ajat ollut tunnettu keino. Siksi joukkueet tuppaavat vaihtelemaan alisuorittaneita pelaajia keskenään, heräämisen toivossa. Patrik Laine on todennäköisesti liian arvokas alisuorittaja vaihdettavaksi niin hyvä keino on yrittää saada Jetsiin lisää hyökkäysvoimaa sentterin muodossa. Sitä ei tietenkään tehtäisi Patrik Laineen ehdoilla vaan joukkueen etu kepin kärjessä, mutta Patrik väistämättä saisi siitä hyvän mahdollisuuden selättää slumppinsa.Mihin tämä väittämä perustuu? Mitkään tilastot ei tue kyseistä väitettä ainakaan. Edelleen kaikki on kiinni Laineen omasta tekemisestä.
Mutku mutku fortnite on kivempaa!
Ei ei, kyllä Laine on kova harjoittelemaan. Palautumisen kannalta tuo videopelin hakkaaminen ei ole ehkä parasta.Palstalla tuntuu nyt alkaneen päätään nostaa käsitys, että Patrik Laine ei olisi kova harjoittelija. Junnukoutsi nimenomaan sanoi, kuinka Laineen lahjakkuuksista poikkeuksellisin oli harjoittelumotivaatio ja samaa viestiä myös Tappara-ajoilta tuli, sekä muistaakseni Winnipegiin tultua Paten kohdalla puhuttiin kovasta harjoittelumotivaatiosta ja raadollisesta itsensä piiskaamisesta. Tapparan mestaruudenkin juhliminen jäi taka-alalle jo voitto-iltana, koska mm-kisat oli tulossa.
Jos jollakulla on osoittaa harjoittelun määrän tai motivaation laskeneen, niin saa laittaa linkkiä. 2-3h Fortniten peluu ei estä harjoittelua samalta päivältä.
Jos jollakulla on osoittaa harjoittelun määrän tai motivaation laskeneen, niin saa laittaa linkkiä. 2-3h Fortniten peluu ei estä harjoittelua samalta päivältä.