Kiva taas tulla tänne lukemaan hyviä juttuja Laineesta vain huomatakseni keskustelun olevan täysin off-topic.
Palataan aiheeseen. Oli tyhmä mukahassuttelu viesti ja annetaan sen olla. Jos minusta halutaan keskustella, pistetään sille sitten oma ketju pystyyn.
Kaikille ei näemmä uppoa selkeä huumori... Oletan nimimerkin @Tornados viittaavan minuun tuolla kommentillaan, ja vähän kyllä nyt ihmettelen... Me ollaan kyllä yleensä Largon kanssa oltu aika eri mieltä asioista, paitsi vedonlyöntihommissa, joissa kaikkia vituttaa, että Lico voittaa aina.
Pointti kuitenkin oli se, että Laineen maalimäärä ei ole Laineen vika.
Ja tämähän oikeasti saattaa olla jopa fakta... :D Ei mutta oikeasti, kyllähän Laine hyötyisi ihan älyttömästi jos vierellä olisi joku selkeä pelinrakentajatyyppi (Nylander vaihdossa Troubaan?), jollaista eittämättä maalintekijä vierelleen kaipaa. En minä sano, että Little olisi huono senteri, mutta ei ehkä ihan sitä, mitä joukkueen tulevaisuuden (ehkä jo nykyisyyden) ykköspyssy kaipaisi.
En minä kyllä ketään kohtaan hyökännyt, mikäli tässä nyt minuun viitataan. Oli vain fiilis vähän hassutella, joillekin se toimii, joillekin ei. Ei ollut tarkoitus aiheuttaa kenellekään mielipahaa, pahoittelut siitä.
Mulle kyllä jäi Jipon viestistä se käsitys, että tarkoitti hyökkäyksen olleen juurikin sinua vastaan. Jos näin oli, niin samaa mieltä Jipon kanssa. Ma ei jummarra.