En ymmärrä kommentteja ”Patella on pokkaa sanoa mitä ajattelee”. Siis jos oikeasti olisi pokkaa, niin silloinhan nimenomaan voisi vaikka nimetä medialle ne henkilöt ketkä siellä Columbuksessa eivät halua voittaa ja ovat vain osallistumassa NHL-nimiseen jääkiekkoliigaan. Silloin voisi sanoa, että on pokkaa sanoa juuri kuten ajattelee. Jos vain toteaa että olipas se Columbus muuten tunkkainen paikka, eikä jengi siellä halunnut voittaa kuten minä haluan, niin se kuulostaa vain epäonnistuneen pelaajan katkeralta tilitykseltä.
Minun mielestä kuka tahansa pelaaja voisi heittää tuollaisen kommentin edellisestä seurasta, jos siellä ei ole viihtynyt tai hommat on menneet perseelleen, eikä se vaadi yhtään minkäänlaista ”pokkaa” tai ”munaa”. Harva noin kuitenkaan tekee. Mistä lie sitten kertoo.
Minun mielestä kuka tahansa pelaaja voisi heittää tuollaisen kommentin edellisestä seurasta, jos siellä ei ole viihtynyt tai hommat on menneet perseelleen, eikä se vaadi yhtään minkäänlaista ”pokkaa” tai ”munaa”. Harva noin kuitenkaan tekee. Mistä lie sitten kertoo.