Mikä osa oli asiallista, ja mikä oli Laineen panos tuohon, että joukkue olisi ollut urheilullisempi?Ihan asiallista tekstiä Laineelta. Columbuksen juntit sitten suuttuivat. Toivottavasti ei ole pitkään pois.
Viisas olisi silti ymmärtänyt olla hiljaa.Ihan asiallista tekstiä Laineelta. Columbuksen juntit sitten suuttuivat. Toivottavasti ei ole pitkään pois.
Yhtäkään vastaavantason maalintekijää ei ajeta takaa erän verran ilman että siihen joku puuttuisi.Minusta noissa koostepätkän tilanteissa yksikään ei ollut sellainen mihin olisi edes pitänyt puuttua. Ei kai tuollaista normaalia taklausta lähdetä kostamaan. Selostajillakin kesti aika pitkään huomata, että Laine oli poistunut koppiin.
Hassu pukeutuminen ja vieroitushoitoon hankkiutuminen.Mikä osa oli asiallista, ja mikä oli Laineen panos tuohon, että joukkue olisi ollut urheilullisempi?
Mä uskon Laineeseen. Mä luotan Laineeseen. Nyt on alku hienolle tarinalle.
Ei tuo nyt minusta mitään älytöntä ajojahtia ollut, toki sai ekstraa kaksinkamppailuissa mutta se pahimman näköinen tilanne oli sellainen, missä Laine yritti itse taklata ja lensi vastataklausesta selälleen.Yhtäkään vastaavantason maalintekijää ei ajeta takaa erän verran ilman että siihen joku puuttuisi.
Kyllä Columbusksen kopissa jätkät ties kelle kommentti oli tarkoitettu ja varmasti osa oli samaa mieltä asiasta!Mikä osa oli asiallista, ja mikä oli Laineen panos tuohon, että joukkue olisi ollut urheilullisempi?
Oliko mistä vierotuksesta? Menny ihan ohi.Hassu pukeutuminen ja vieroitushoitoon hankkiutuminen.