Mainos

Patrik Laine shoots, he scores! – suomalaisen supertähden ura NHL:ssä

• 5 209 895
  • 18 964

Mechalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikova, Detroit Red Wings, Idän ihme, FC Honka
Korjatkaas muuten jos olen väärässä, mutta toi Paten heitto taisi kimmota sekä Seiderin että Chiarotin mailoista matkalla? Chiarot ainakin oli mun nähdäkseni se joka ohjasi mutten tiedä ottiko Seiderinkin mailaan vielä lähtiessään.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Korjatkaas muuten jos olen väärässä, mutta toi Paten heitto taisi kimmota sekä Seiderin että Chiarotin mailoista matkalla? Chiarot ainakin oli mun nähdäkseni se joka ohjasi mutten tiedä ottiko Seiderinkin mailaan vielä lähtiessään.
Ainakin Chiarot’n mailasta. Sitä ennen veti taas Seiderin mailan paskaksi. Voisi antaa joululahjaksi sille uusia mailoja.

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Sen verran pitää manata tässä että Montrealissa on ennenkin ollut one-month-poneja, Brian Savage teki varmaan joka lokakuu 10 maalia ja loppukaudesta toiset 10. Eli toivotaan että Laineen kunto jatkuu myös tammikuulle.

Suosikkijoukkue
Colorado, Toronto, sympatiat Krakenille
Seider kerää kyllä hyviä muistoja suomalaispelaajista. Kaikki varmaan muistaa, mitä Barkov teki hänelle aikoinaan.

Vai onko ihan koko NHL:n ennätys?

edit: "Hänestä tuli ensimmäinen pelaaja sitten tilastoinnin aloittamisen (1933–34), joka iskee kahdeksan peräkkäistä ylivoimamaalia joukkueelleen."
Mielenkiintoinen ennätys. Tämä on näitä, joissa ei riitä, että sinä olet hyvä. Sinun joukkuekavereiden (esim. kakkosyv) pitää myös olla huonoja.

Jippo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sen verran pitää manata tässä että Montrealissa on ennenkin ollut one-month-poneja, Brian Savage teki varmaan joka lokakuu 10 maalia ja loppukaudesta toiset 10. Eli toivotaan että Laineen kunto jatkuu myös tammikuulle.

Jep, Mr. December, omaa sukua Mr. November 2018.

No toivottavasti ei näin. Tosin siinä missä tuo Savagen Mr. October oli enemmän tai vähemmän sarkastinen, se alkuperäinen Mr. October viittaa baseballiin, jossa lokakuussa pelataan pleijarit. Ei kyllä taida Laineesta ainakaan tällä kaudella tulla herra Toukokuuta/Kesäkuuta.

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Vai onko ihan koko NHL:n ennätys?

edit: "Hänestä tuli ensimmäinen pelaaja sitten tilastoinnin aloittamisen (1933–34), joka iskee kahdeksan peräkkäistä ylivoimamaalia joukkueelleen."
Kyllä vain on. Most consecutive team pp goals in nhl history:
2024-25 Patrik Laine 8
1970-71 Phil Esposito 7
1959-60 Bronco Horvath 7
1936-37 Nels Stewart 7

jeani

Jäsen
Jep, Mr. December, omaa sukua Mr. November 2018.

No toivottavasti ei näin. Tosin siinä missä tuo Savagen Mr. October oli enemmän tai vähemmän sarkastinen, se alkuperäinen Mr. October viittaa baseballiin, jossa lokakuussa pelataan pleijarit. Ei kyllä taida Laineesta ainakaan tällä kaudella tulla herra Toukokuuta/Kesäkuuta.
Hyvä kuukausi ollut, mutta ei ihan Marraskuu 2018 -tasoa. Sehän on koko NHL:n historian kovimpia. Ei tietysti realistista sellaista odottaakaan keneltäkään joka kuussa, muuten kyseessä olisi koko sarjan historian ylivoimaisesti paras pelaaja koskaan. Tää joulukuu 2024 olisi tuloksellisesti mahtava pysyvä taso.

Jännä kun yv:llä menee vaikka yrittäisi syöttöä ja tasakentällisin ei ole uponnut muutamasta huipputontista.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy