Mies on mikä mies on ja harvemmin mikään terapia muuttaa luonnetta aivan toisenlaiseksi. Kyllä mies pelata osaa kiekkoa, mutta luonteessa on aina ollut haasteita. Siksi tämä ketjukin on niin pitkä.
Mä olin positiivisesti yllättynyt Laineen kommenteista ja olemuksesta Ylen haastattelussa jokin aika sitten ja ajattelin, että terapia ja uusi mamma olisi tuonut harkintaa käytökseen ja uutta näkökulmaa elämään. Olin myös aidosti pahoillani viimeisimmän loukkaantumisen jälkeen ja aidosti iloinen onnistumisista paluuotteluissa. Näköjään ei olisi pitänyt olla. Sama ylimielinen mieslapsi peruskoulu-Pate sieltä tulee esiin muutaman onnistumisen jälkeen, joka kuvittelee olevansa joku maailman keskipiste.
Hyvä nosto joltain tuossa aiemmin noiden kommenttien täydellinen mauttomuus peilaten myös Gaudreaun tapaukseen ja mitä CBJ on joutunut käymään läpi. Sitten vielä arvostellaan joidenkin panosta kentällä ja voitontavoittelua, kun itse on ollut viimeiset kaksi kautta kentällä surffaileva veltto m****u, kokoonsa nähden pehmeä kuin pussillinen ripulia ja kiekkokenttien lasinilkka-Litmanen erittäin kovalla tähtipelaajan liksalla.
Eikö tälle pölvästille joku oikeasti voisi järjestää jotain mediakoulutusta?
Toivottavasti ei ole mukana Suomen 4 Nations joukkueessa.