Oto Hascak
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Taisi ajatukset olla muualla, tuossa nyt silti mitään maailmanlopun alkua ole. Veikkaan, että pelaajan maine tuosta vaan kasvaa. Eli etiäppäin!
Ei tuo purkuyritys ollut. Nyt meni vain sekaisin että kumpaan päähään sitä pelataan. Näitähän sattuu, tiedän tunteen ja niin tietää joku japanilainenkin.
Kyseiselle japanilaiselle kiekkoilijalle nauretaan vieläkin, koska on japanilainen kiekkoilija.
Jos en ihan väärin muista, niin kyseinen japanilainen taisi pikaisesti tuulettaa maaliaan, kunnes tajusi että menikin omiin. Ehkä siinä syy miksi nauretaan?
Jos en ihan väärin muista, niin kyseinen japanilainen taisi pikaisesti tuulettaa maaliaan, kunnes tajusi että menikin omiin. Ehkä siinä syy miksi nauretaan?
Minä taas muistelin että nosti kädet ilmaan lähinnä "ei saatana"-henkisesti.
Muistelinkin, että tuossa japanilaisen pelaajan videossa puhuttiin harakirista. Oivoi.
Minä taas muistelin että nosti kädet ilmaan lähinnä "ei saatana"-henkisesti.
Ei tuo näyttänyt minusta purun yritykseltä, vaikka Laine niin sanoikin. Veikkaan, ettei hän vaan kehdannut sanoa, että refleksillä iski vaan tyhjiin omaan maaliin.
Toivottavasti ymmärtävät, että tämä kuitenkin oli vain suuri virhe, joka johti pelin häviämiseen. Eihän niitä soisi, mutta kyllä niitä aika usein sattuu itse kullekin. Pitää vaan käsitellä ja suunnata katse eteenpäin.