Jep, kiitokset ja kyllähän tuo lista nyt sen näyttääkin, että Fortnite on vienyt miestä ja vähintään pari kesää on treenattu niin päin helvettiä kuin vaan voi.Ovie 90
Laine 86
Kucherov 84
Matthews 84
Malkin 81
Ei silti lasketa.
Täältä luin.
Jep, kiitokset ja kyllähän tuo lista nyt sen näyttääkin, että Fortnite on vienyt miestä ja vähintään pari kesää on treenattu niin päin helvettiä kuin vaan voi.Ovie 90
Laine 86
Kucherov 84
Matthews 84
Malkin 81
Ei silti lasketa.
Just näin, ja kuten ottelun loppupuolella nähtiin tai ainakin niistä parista maalipaikastaan voisi päätellä, saattaa tämä kaveri yksi tai kaksi maalia tulevina vuosina tasakentällisinkin vielä tehdä.Mitä sillä on oikeastaan väliä, osuuko Laine tasakentällisin? Jääkiekko on joukkuepeli. Jos muut hommaa Jetsille jäähyjä ja Laine paukuttaa yv:llä tarvittavat maalit niin hommahan rokkaa. Tuohon rooliin se on jengiin hankittukin, maalintekijäksi.
Olihan tuo nyt hyvä peli kokonaisuutena.. En mä tajua mitä siellä odotetaan? Virheitä ei tullut ja peli pyöri vastustajan päässä. Paikat oli johonkin kuuteen maaliin.
Hieno juttu, että Laine sai maalihanat auki. Kuitenkin kyllähän tuossa pelaamisessa pitää tapahtua iso muutos jos aikoo jatkossakin lyödä laattaa pussiin ja vaikka tasaviisikoin vielä (tänään toki tyhjiin tehty oli tasaviisikoin tehty). Todella näkymättömissä oli Laine pl. ylivoimat, maalipaikkoja taisi olla kaksi tasaviisikoin eikä niitä järjestänyt tyyliin yhtään. Ehkä kolme maalia tuo lisää virtaa tekemiseen, mutta tuolla pelaamisella ei jatkossakaan maalihanat aukea tasaviisikoin.
Hieno juttu, että Laine sai maalihanat auki. Kuitenkin kyllähän tuossa pelaamisessa pitää tapahtua iso muutos jos aikoo jatkossakin lyödä laattaa pussiin ja vaikka tasaviisikoin vielä (tänään toki tyhjiin tehty oli tasaviisikoin tehty). Todella näkymättömissä oli Laine pl. ylivoimat, maalipaikkoja taisi olla kaksi tasaviisikoin eikä niitä järjestänyt tyyliin yhtään. Ehkä kolme maalia tuo lisää virtaa tekemiseen, mutta tuolla pelaamisella ei jatkossakaan maalihanat aukea tasaviisikoin. Ylivoimalla yhä edelleen Pate on eliittiä kuten nähtiin, toki samaan hengenvetoon todettava, että Floridan AV on liigan pohjasakkaa ja se näkyi kyllä karulla tavalla.
Joka tapauksessa Laine oli käänteentekevä pelaaja tänään, kiitos hänen Jets onnistui pisteet kairaamaan ottelusta.
Eihän ne jarruketjun grinderit yleensäkään solkenaan tee maaleja tai niitä järjestele. Onko NHL:ssä yhtään laitahyökkääjää, joka järjestäisi Lowrylle joka pelissä maalipaikan tasaviisikoin? Mun mielestä Laine teki ihan sitä mitä pitikin tasaviisikoin. Paitsi että ei kahdesta paikastaan saanut kiekkoa maaliin (toisesta hankki kyllä ylivoiman).
Mietin vain että kasvaako vaatimukset nyt ihan mahdottomaksi. Ne pelit ennen Suomeen tuloa oli Laineelta surkeita. Tämä ei ollut, tasaviisikoinkaan. Jos muuta väitetään, niin haluan yksilöityjä esimerkkejä tilanteista jotka muka meni Patelta vihkoon.
Mielestäni Laine pelasi hyvin ja nousujohteisesti. Oli paremmin pelin sisällä kuin monesti aiemmin tällä kaudella. Tasakentällisin muistan ainakin 4 hyvää maalipaikkaa ja muistaakseni tarjoili itse ainakin yhden. Ihmettelen vähän, miten sait tuosta Laineelle huonon pelin.
Itse ainakin katsoin, että molemmissa tilanteissa ajoi liian lähelle maalia ja antoi maalivahdille aikaa valmistautua.Harmi, ettei tällännyt maalia kolmannessa erässä, kun pääsi suht vahvalla luistelulla nousemaan vapaasti maalille. Tämän tasakentällisin tulleen paikan muuten petasi Tanskan poika Ehlers, joka voisi edelleen olla hyvä laituripari Patelle. Molemmat ovat vain olleet alavireisiä nyt alkukaudesta.
Myös Scheifele petasi Laineelle samantapaisen "läpiajon", mutta se oli ylivoiman aikana. Hassua, että kaukaa upottaa, mutta metristä roiskii plekseihin.
Ei Laine siellä virheitä tehnyt enkä niin väittänytkään? En tiennytkään, että Laineen rooli on tätä nykyä pelata nolla-nollaa tasaviisikoin ja vältellä virheitä, mutta ehkä näin sitten on. Tasaviisikoin Lainetta ei näkynyt juurikaan, tämän pelin perusteella en odota jatkossa, että alkaisi tasaviisikoin tehoja tippumaan paljoa enempää, mutta toki itseluottamuksella on lajissa kuin lajissa todella iso rooli ja kolme maalia voi tehdä ihmeitä pääkopalle.
Minusta tuo oli aika positiivinen ja rohkaiseva tulos, koska tuolla tavalla pelaten niitä maaleja tasaviisikoinkin alkaa tulla itseluottamuksen taas kasvaessa.
Itse en kyllä havainnut 5vs5 pelissä mitään semmoista mikä lupaisi jatkossa tulosta myös tällä saralla, mutta tulevat pelit näyttävät mihin suuntaan homma kehittyy. Itse kuitenkin luulen, että enemmän pitäisi päästä paikoille jotta niitä pisteitä rupeaisi tulemaan myös tasaviisikoin...
Itse en kyllä havainnut 5vs5 pelissä mitään semmoista mikä lupaisi jatkossa tulosta myös tällä saralla, mutta tulevat pelit näyttävät mihin suuntaan homma kehittyy. Itse kuitenkin luulen, että enemmän pitäisi päästä paikoille jotta niitä pisteitä rupeaisi tulemaan myös tasaviisikoin...