Oon taas vaihteeksi ihan sekaisin, kumpaan leiriin kuulua. Tai oikeastaan en halua kuulua kumpaankaan, kun huomaan ärsyyntyväni molempien ääripäiden kirjoituksista. Oli ne sitten juuri sellaisiksi tarkoitettuja trollauksia tai eivät.
Olen aina ollut toisaalta ja taas toisaalta -tyyppiä, joten asemoidun tässäkin sinne keskivaiheille harmaisiin sävyihin. Tästä positiosta huutelenkin sitten argumentit ääripäille, mustalle (1) ja valkoiselle (2).
1. Musta (Laine on paska yliarvostettu poni)
Vaisua on ollut joo, mutta ei se potentiaali ole mihinkään kadonnut. Nyt oli hyvä paikka näyttää, kun ei ollut tekosyitä ketjukavereista tms, tämä on myönnettävä.
Toisaalta (sic!) Laine on tyypillisesti streak-pelaaja ja sitten kun kulkee, niin todella kulkee. Tosi harmi, ettei se ekan erän kuti mennyt vähän alemmas. Kuka tietää, olisiko apina lähtenyt selästä.
Ja sitten vielä sellainen huomio, että Pate pelasi nyt pitkästä aikaa vasemmalla. Vaikka tuttu tontti onkin, niin saattaa siihen totuttelu hetken ottaa. Toivotaan nyt, että pelipaikka pysyy vasurilla.
2. Valkoinen (Laine on ihQ ja paras!!!1!!)
Ei se nyt ihan pelkkää trollausta ja vähättelyä ole todeta, ettei Laineella kulje just nyt. Suhteellisen objektiivisesti voinee sanoa, että Little on ollut tällä kaudella Lainetta parempi ja hassutella, että Albertan Jatkoajan Little-ketjussa kirotaan, kuinka joku junnu kivirekenä pilaa veteraanin kauden.
Eikä se mahdollisten syiden spekulointi ole Laineen dissausta ja faneille vittuilua. Kyllähän se mietityttää, kun itse kukin varmasti nauttii täysin siemauksin niistä maaleista.
Summa summarum: Eiköhän kaikki täällä toivo Laineelle onnistumisia. Fanipoikien intoiluun kyllästyneiden ei välttämättä tarvitse tulla tänne ilkkumaan mähän sanoin -hengessä. Ja toisaalta fanipojatkin voivat myöntää, että kaveri ei juuri nyt näytä tulevalta supertähdeltä.